Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Viktoria - 1 mars 2010 13:51

Ja, jag är helt allvarlig, snart ska någon dö.

Jag tänker avliva nederbördsguden, med gift, låååångsamt verkande gift!

Det finns inget som gör mig på värre humör än en grå himmel. Snön gillar jag, bara jag slipper se den falla dygnet runt i veckor i sträck.


I väntan på att jakten på väderguden ska lyckas fantiserar jag.


Att;

Jag går på promenad med min hammare och skruvmejsel, med hammaren slår jag sönder framljusen på din bil, skruvmejseln använder jag till att sticka hål i dina däck. (De använder skruvmejslar till det i Janet Evanovich böcker om Stephanie Plum, jag har ingen aning om det fungerar.)


Jag tränger mig först i en kö, släpper dörrar rakt i ditt ansikte och lägger krokben för dig om du bär en bricka! Och du! Glöm att jag reser mig och ger dig min plats, för jag skiter i hur gravid, handikappad eller gammal du är! Jag sitter där jag sitter!


Nu har jag fått dåligt samvete, det värker som fan i mina leder, jag hatar det här vädret och jag är inte på bättre humör.


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards