Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Angående

Av Viktoria - 22 april 2011 07:29

det förra inlägget.


Det var två saker som fick mig att gå igång på ALLA cylindrar, kolla in dessa länkar och säg om jag har fel (om du kan).


http://www.aftonbladet.se/wendela/article12810776.ab


http://www.aftonbladet.se/wendela/article12737399.ab

 
 
Ingen bild

noboytoy

22 april 2011 10:15

Man blir vansinnig på sån här jävla skit. Flickor skall skolas in i sin sociala könsroll redan som barn. Förbannade propaganda. Hoppas att föräldrar tänker till innan de köper sån här skit.

Viktoria

23 april 2011 09:16

Ja, jag blir då galen! Tyvärr är det inte så många föräldrar som tänker överhuvudtaget!

 
Ingen bild

Sandra

23 april 2011 09:16

Men gud förbannat! De som hittar på dessa dockor kan ju inte ha döttrar själva. Vad tänker de med?
Amma dockor kan de göra utan att ha speciella dockor till. Siri satt och ammade sina dockor när Irma var liten, hon bytte till och med sida. Men det är ju en mer naturlig reaktion snarare än en docka med det speciella syftet. Smaklöst.
*tittar ner på mina ben* Nae. Hårväxt är inte vidare generande. Det är vad jag ska lära mina döttrar!

Viktoria

23 april 2011 09:19

Precis, en naturlig reaktion, hon hade säkert gjort det om hon hetat Tomas också.
Min dotter rakar sig ingenstans, det är statement från hennes sida, varför skulle hon vara onaturlig och gå emot naturen?

 
Ingen bild

noboytoy

24 april 2011 01:51

Gillar din dotter. Vilken fantastisk tjej! Har sagt det förut, hon måste ha en fantastisk mamma!

Viktoria

24 april 2011 07:28

Tackar, och hon är alldeles underbart fantastisk!

 
Maria

Maria

24 april 2011 11:34

Fy faaan! Och så säger folk att "ja se dagens ungdomar" - det är ju VUXNA som lär dem helt galna skitsaker! Vuxna som kommer på, tillverkar och säljer sådant där skräp! Jag blir så förbannad!! Minns en gång när jag gick i en leksaksaffär och såg en massa barnhalsband hänga - i form av rakblad. Jag såg rött och blev skitförbannad och rusade ut. Skrev till dem och framförde mina åsikter och argument, men de svarade aldrig. Och halsbanden var kvar. Det gör mig så jävla ledsen, för vem fan vill att ens barn ska skära sig som någon slags trend!? Eller sprida budskapet till en stackars liten högstadietjej att man ska "vaxa och raka sig mellan lektionerna"!!!!?!??
Jag mår illa. Den här världen blir bara sjukare och sjukare.

http://quovadis.bloggplatsen.se

Viktoria

25 april 2011 05:41

Instämmer till fullo!

 
Isa

Isa

25 april 2011 15:13

Samtidigt så är det ju skönt att veta att det faktiskt finns alternativ. Om man inte skulle få fatt i ved till vintern menar jag... Lite dyrt kanske men det kan det ju vara värt, man får ju det enorma nöjet att se eländet brinna på köpet!

http://isanj.bloggplatsen.se

Viktoria

26 april 2011 06:23

Strålande idé! Här eldas det ju friskt i kakelugnanarna på vintern!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards