Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

TYSTNAD,

Av Viktoria - 29 maj 2011 15:06

SEX PÅGÅR!


   


Tror jag...

 
 
Shed Light

Shed Light

30 maj 2011 12:59

Själv tror jag att den gröna grodan håller en djup konversation om vad Kissinger åstadkomm eller nå't. Men han/hon har missat att han/hon pratar med ett arsel...det är lätt hänt.

http://shedlight.bloggplatsen.se

Viktoria

31 maj 2011 10:22

Extremt lätt hänt här i inavlade Fågelsjö, grodorna har förmodligen mer koll på Kissinger än vad ortsbefolkningen har.
Inte mycket mer att förvänta sig av folk som stenhårt praktiserar kusingifte...

 
Isa

Isa

30 maj 2011 14:14

Sicka finingar! har aldrig sett den sorten förut.

Snart är skogen full av små babygrodor som ska ta sig från vattendragen upp i skogen. DÅ är Isa på plats och "hjälper till". ha ha

http://isanj.bloggplatsen.se

Viktoria

31 maj 2011 10:16

De tillhör släkten Phyllomedusa och kommer från trakterna kring Surinam/Guyana.

Du kan ju komma upp hit och hjälpa Hasse med babygrodorna sedan! Rädd att han kommer arbeta ihjäl sig annars. Vi har ett akvarium fullt med grodyngel också för säkerhetsskull, de är tunga missbrukare är jag rädd, gör inget annat än knaprar gurka hela dagarna.

 
Isa

Isa

31 maj 2011 10:36

Aha! Jag fattade inte riktigt att det var era husdjur... tyckte väl att de såg aningen exotiska ut.

Hälsa Hasse att jag kommer som ett skott så fort de små börjar skutta. Jag är en självutnämd skuttningsexpert.

Gurka älskar mina marsvinsgubbar oxå, de börjar bli gamla nu, orkar inte så mkt längre... Inga skutt där alltså.

http://isanj.bloggplatsen.se

Viktoria

2 juni 2011 08:11

Hasse tar tacksamt emot All skuttningshjälp, här kmmer att bli bråda tider... Jag ska snart ta och skriva om en grodkatastrof han upplevde i Ankor Vat som lämnat honom ärrad för livet.

 
Maria

Maria

11 juni 2011 22:35

*viskar* ..är de klara snart eller...? ;)

http://quovadis.bloggplatsen.se

Viktoria

13 juli 2011 10:47

*ja* men porrgrodorna h[ller pa dagligen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards