Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Viktoria - 5 februari 2011 07:09

ifrån mig, lite grann, samtidigt har vi blivit (är)världens bästa familj, och jag älskar det!


Det är det här alla barn borde ha; en kärleksfull, glad familj


Jag önskar att jag och Ronny hade varit så förtjusta i varanndra som vi är nu!

Jag älskar verkligen Ronny när han är kär som nu, det är första gången jag sett honom så lycklig och jag är så glad för det!


Anyway, jag och Jules blir glada över att se honom så glad!


Nu ska jag strax åka till S.vall och Hasse hämtar mig där.


Vad ska jag klä på mig????


En av världens bäste tatuerare och vän sedan 25 år tillbaka ledsnade och sade; gå naken...




Ok, jag är körd!


Bussen om två timmar, naken. Ok, detta måste ha varit/vara/är en idiotisk idé!


Rätt glad att han inte svarar i telefon, då hade jag bara kunnat säga HOPPSAN! måste åka till Långtbortisan, sorry!


Försöker nog att ringa igen...

Av Viktoria - 5 februari 2011 05:59

love is all around...


Ok, det ser snyggare ut i verkligheten (yeah right) när folk kramas på flygplatser. Jules, hennes pappa och jag var verkligen love actually


Fan jag kan ha hur oömma kläder som helst....

Alla oömma skogskläder är hemma hos mamma

Min uppgift nu är att packa något oömt sexigt...

Wtf? Jag är JungleJane eller SensuallSadie...

Hur klär man sig?

 Jules and R, tyckte jag var upkläddd, ok men inte på Arlanda,,,

Kan det vara så att jag bryr mig för mycket

Ahh, men klä på mig då!


Skitsamma, jag klär upp mig och lånar oömma skor?



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards