Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Viktoria - 12 februari 2011 12:38

efter en längre vistelse i  hälsingeskogen än planerat.



Jag har blivit bortskämd, med fantastisk uppassning, mer frukost på sängen än jag fått i hela mitt liv :O.

Wilma har också blivit bortskämd, enda jobbiga var hennes skepsism mot kattluckan så att man var tvungen att öppna dörren då och då.

Förfärligt ansträngande!


Tittat på grodor, dissekerat världens bästa porr (Impectakatalogen) diskuterat politik, historia, filosofi, poesi, klappat katter och lyssnat på musik.


Det har varit väldigt mycket "Snön faller..." för det gjorde det den, vi drog från stan' som ett rövarpack och gömde oss i skogen med katter och vin.


Mitt liv känns rätt perfekt när jag får Hjalmar Gullbergs; "Död Amazon" reciterad för mig med elden brinnande i kakelugnen.


Mysigaste Mao;

 

Bäste Bamsen;


 

Sid ville inte vara med på bild, så jag tar en gammal på Artemis istället, de är väldigt lika förutom att Sid är dubbelt så stor.


 




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards