Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Viktoria - 13 juli 2009 10:57

Sonens som ser ut som en riktig macka enligt honom; Bondbröd, ost, rökt skinka och en paprikaring (fantasilös, tycker jag)Min; falurågrut med tonfisk i olja, lite salt och oliver med pimiento!


Av Viktoria - 13 juli 2009 10:24

Gräsklipparen är fortfarande trasig, den startar, spyr ut ett moln av rök och stannar, byns mekaniska universalgeni talade om för mig för några år sedan att den inte är någon skördetröska, detta har jag valt att ignorera, så allt är förmodligen mitt fel och när han kommer hit och kollar på den idag lär jag bli utskälld. Vad ska jag säga då? Möjligen

- Ursäkta så JÄVLA mycket att alla maskiner samt mobiltelefoner, datorer och tv-apparater tycks dö vid blotta anblicken av mig!!! Jag behöver bara kasta en blick på en bil så dör batteriet.

Shit, jag är väldigt upprörd över den där gräsklipparen. Eller över att jag inte kan klara mig själv, jag avskyr att be om hjälp, kan själv, you know! Klarar mig fördjävla bra utan en man, not, tycks det som! Det är väl det jag är upprörd över, att jag inte kan fixa allt själv.

  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards