Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Vargspår....

Av Viktoria - 16 februari 2011 17:00

Wilma har precis slutat löpa, när H, kom hem tidigt söndagsmorgon var det gigantiska (?) tass(s)pår utanför bron. Det finns varg i området och ingen i den minimala byn har hund...


Vore ljuvligt med en varg/russelkorsning.

Det var ironi, kan inte tänka mig något värre!

 
 
Isa

Isa

16 februari 2011 18:46

Oh så spännande! Blir det knodds så köper jag en direkt!
Fast vargar är rätt stora va? Å lilla Wilma ser rätt liten ut på bilderna jag sett... Nä vi får nog hoppas på att det INTE blir varghundar av det slaget. Eller kan naturer reglera det där själv? Så att det inte blir för stora valpar menar jag...

http://isanj.bloggplatsen.se

Viktoria

17 februari 2011 02:29

Jupp, naturen reglerar det.
Blir bara halvstora gulliga saker!

 
Shed Light

Shed Light

16 februari 2011 19:38

Ett tecken på att det KAN vara varg är att framtassavtrycken är mycket större än baktassavtrycken. Nästan dubbelt så stora!
(Så var det på min varglookalike-hund, men han var också då ovanlig på att han hade just "vargtassar")

http://shedlight.bloggplatsen.se

Viktoria

17 februari 2011 02:27

Meddelat detta och har blivit lovad att det ska kollas nu på morgonen!

 
Ingen bild

noboyttoy

17 februari 2011 21:24

Gud, va spännande att ha varg utanför husknuten. Det händer knappast här i söder. Möjligen lo och vildsvin.

 
Maria

Maria

20 februari 2011 10:15

Usch.. gäller att ha sina älsklingar under uppsikt. Vargar är ju i regel rädda för människor och håller sig undan när man är i närheten.
Mina föräldrar har just insett att ett lodjur härjar i trakterna kring deras lilla by. Min pappa var på väg till jobbet tidigt en morgon när han återvände hem helt chockad... Det hade legat ett dött rådjur på den lilla vägen. Huvudet saknades och magen var som uppsprättad... blod överallt. Och min pappa klarar inte av att se blod så han höll nog på att tuppa av. Nu får inte hundarna ens vara ensamma ute i inhägnaden mellan husen - i fall om att... Inte för att jag tror att ett vilt djur gärna går så nära inpå en bostad där folk kommer och går, men roligt är det ju inte...

http://quovadis.bloggplatsen.se

 
Isa

Isa

4 mars 2011 21:26

Hoppas du mår bra tös och bara gått å blitt kär eller nå´t. Kram :)

http://isanj.bloggplatsen.se

Viktoria

8 mars 2011 09:27

Mår som den prinsessa jag är!
Och yes jag är rätt kär!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards