Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Viktoria - 30 mars 2011 19:44

Öhm, vi koncentrerar oss på att vara normala, jättesupernormala!

Hummer är väl det man brukar äta när man ser en EM-kvalmatch?


Idag har jag spacklat så stiligt att min käre mansgris blev alldeles chockad, han har aldrig hört talas om att kvinnor kan!


Nu ska jag strax skicka iväg honom in i köket för att göra sushi.

Bäst just nu;

Syrsorna som inköptes i måndags, de låter underbart. Nu ska de bara få para sig en massa så bebisarna kan bli grodmat.


Sämst;

Att uppfödaren till Maine Coonkattungen vi tittade på i måndags, är absolut emot att katter ska få gå ut, om det inte är i en rastgård eller i koppel...

Klart man köper en kattunge för 7000, för att låta honom springa bort, eller hur?


Att slipdamm och annat damm gör mig oerhört irriterad i ögonen.


KattWilma solar i sovrumsfönstret;

 

Brevid står en av lådorna med några av, de förmodligen tusentals frön vi sått, skolade om en hel del idag och planterade sticklingar.


"Snälle" tuppen Nelson som klöste mig på handen, var mindre kul.

Att första gången få se vår komposträv var däremot roligt, det är skillnad på djur och djur. Rävar är betydligt bättre än tuppar.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards