Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Vilken jävla dag eller nått

Av Viktoria - 25 juli 2009 21:52

Vad har hänt idag, inte mycket, jag och Jazze flyttade kaninburen till husväggen, där det förhoppningsvis blir lite torrare för Freja, inte för att hon verkar besväras av regnet, men det känns trevligare för mig.

  Jo, jag skällde min mor, vilket hon tog på sitt vanliga sätt, hon skyllde ifrån sig och allt var naturligtvis mitt fel, jag kommer inte ihåg något eller så har jag missförstått. Hon var också upprörd över att jag och mina barn bara springer och "ralle ti´varann" det är ångermanländska och betyder att vi bara skvallrar med varandra om vad hon har sagt och gjort!!! Hon är fan dum i HELA huvudet! Men, nu tänker jag släppa det där, det är inte värt att gräva ner sig över...

  Till middag skulle jag göra fyllda kycklingrullader inlindade i bacon med tagliatelle och bearnaisesås (hemlagad) tömde grillen på aska fyllde på med briketter, gick in ill kycklingen som inte hade lust att tina (zville inte köra den i mikron för mycket heller, det blir så äckligt) så jag slängde på salt, citronpeppar och olivolja istället, perfekt att marinera över natten...

  Började läsa Marilyn French´s; The Women´s Room, som verkar fantastiskt bra och det är sällan man kan säga det när man bara läst 14 sidor.

 Avslutar med en bild på kaninbursflyttarna och naturligtvis på den fantastiskt förtjusande Freja!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards