Alla inlägg under augusti 2009

Av Viktoria - 1 augusti 2009 09:19

med Nick Drake, stack ut och plockade svamp igen, men mest satt jag på Åberget, läste, lyssnade och drack lite vin. Bättre blir det inte. Det var väldigt gråmulet, men inte en regndroppe föll på mig (hade väl vräkt ner tillräckligt tidigare under dagen)

   Så var det Augusti, wow, tiden går, uppenbarligen. Städade trapphuset, eftersom det öste ner kunde man ju ändå inte vara ute, misstänker att hyresgästgubben från helvetet drar in damm med vilje, jag har städt trappen mer än någonsin och ändå är den skitigare än vad den någonsin varit. Mor blev jätteglad och tackade för att jag städade så fint i hennes hyreshus, HA, knappast, det enda hon sa är att hon inte ser något, det där jävla mantrat hon upprepar konstant.

  Jag gjorde röra på hemodlade bondbönor som legat förvällda i frysen sedan 07, mycket gott med ägg. Badade mig själv och stora delar av golvet.

Fotograferade natthimlen och den regntunga på Åberget

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards