Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Viktoria - 29 januari 2010 20:35

iallafall ett tag. Ställt mobilalarmet på 01.00 så att jag kan kliva upp och se "Annie Hall", jag gillar Woody Allen och jag tror inte att jag sett denna klassiker.  Nu är det ju väldigt tveksamt om jag kommer att kliva upp, jag vet hur det brukar bli   jag blir förbannad på mig själv och fortsätter sova. Vi fo la' si...

Av Viktoria - 29 januari 2010 18:55

Att Kristin Kaspersen är förfärligt dålig i det där morgonprogrammet på tv.


Att Niveareklamen som säger att "Skönhet är självförtroende" är idiotisk, alla borde veta att det är tvärtom...


Att svensk filmindustri borde inse att det finns fler manliga skådespelare är Michael Nyqvist.


Att pappan till Sveriges "första" surrogatbebis har jävligt fel när han anser att "det är viktigt med genetisk koppling till barnet".


Att det är väldigt bra med en diskussion kring hela "skaffa barn grejjen".


Att jag är väldigt trött, eller det tycker jag inte det känner jag...


  Att sommaren känns väldigt avlägsen!


Av Viktoria - 29 januari 2010 15:15

Tiden går alldeles för fort, Jules pappa fyller 40. Grattis till honom!


Nu önskar jag att jag kunde lägga in den där ljuvliga bilden på honom, när han är alldeles nyvaken och Jules har flätat hans hår, men det går ju inte...


Tack vare tipset från Jules, har jag nu hittat bilden på födelsedagsbarnet!  

 


  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards