Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Viktoria - 17 januari 2010 22:44

ZUPERKVINNA i mitt liv, hon ser ut så här...

 

  

det här är vad hon gör

  bland annat


Jag skulle väldigt gärna vilja veta hur hon hinner, hur hon orkar?

När man ringer, spelar hon dator/gitarr, gör en låt, sjunger, tittar på tv, läser, umgås med vänner eller lägger pussel. Hon påstår ibland att hon pluggar, men när? Samtidigt som hon ser varenda tv-serie?


Som jag ser det finns det två alternativ, hon är en  

VAMPYR


 

eller så använder hon sig av maffialiknande metoder för att tvinga folk att plugga åt henne.

Hur hon än gör så

rockar hon fan fett på det...

Av Viktoria - 17 januari 2010 21:46

lite grinig. Jag har städat ett av mors källarförråd, jag har gjort lasagne och en gryta, jag har fyllt fågelmataren, hängt upp talgbollar samt en svålbit. Jazz och jag har åkt skidor (elljusspåret) och vintervärlden är alldeles, alldeles underbar.


Så varför så grinig?

1. Jag saknar en kamera, någon annan har en "för mycket" visste jag vem du var skulle jag hänga upp dig i närmsta träd och använda dig som Pínata.

2. Den stränga kylan har gjort att jag vinterkliar över hela kroppen tidigare än vanligt. Jag badar i olivolja, jag gör olivoljeinpackningar i håret och det hjälper bara ca ett dygn, sedan är kliet tillbaka. Mitt känsliga vänsteröga gillar inte kylan, tårarna rinner, känns inte skönt.

3. Avsaknaden av kamera gör att Jules födelsedagspresent inte är dokumenterad, familjens nya kelgrisar finns inte på bild. Jag skulle visserligen kunna fota dem med den gamla dåliga kameran eller telefonen, men jag vill ha bra bilder. Bíbí och Poppy Popper ni är älskade iallafall, fast ingen tar kort på er.


Nu har jag suttit och skämts ett tag för att jag är sur&grinig och därför gjort desperata försök att komma på något som är bra...

Jules, jag har snott dina gamla svarta Converse som du inte kan ha längre för de är storlek 3 1/2. HAHAHA och mer HAHAHA jag har haft samma skridskor sedan jag gick i 6:e klass! Jag är så jävla billig i skodrift!        Wilma med maken Lucifer i den äkta sängen.   Luce och Jules

Av Viktoria - 17 januari 2010 14:59

Har snott bilder av Jules idag, en mors rättighet ni vet.


    Jazz med Wilma och Freja i Jules säng

   

Min son är söt som socker

 

Jazz som jätte

 

Jules som jätte, mina barn leker så fint ihop              AFA-syskonen, jag är mycket stolt över att ha slutat blanda ihop AFA och FRA nu.      

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards