Alla inlägg den 1 november 2010

Av Viktoria - 1 november 2010 10:01

och fantastiskt god middag med Lotta igår.


Jag kom hem med fem "måsteläsaböcker".


Anne Perry; "The Silent Cry"


Ian Caldwell & Dustin Thomason; "The Rule of Four"


John Le Carré; "The Secret Pilgrim"


John Fowles; "The Collector"


Neil Postman; "Technopoly, The Surrender of Culture to Technology"


Det är typiskt passionerade läsare, ingen kan vara mer entusiastisk! Böcker är både livsglädje, andningshål och omöjliga att leva utan.

- Har du läst det här?

 -Du måste läsa den!


Det är en ständig jakt, på loppisar efter rariteter, vackra bindningar och fler exemplar av favoriterna, så att man kan skänka bort dem.


Mycket trött och mätt, började jag genast på "The Silent Cry" Ska försöka fortsätta läsa den på bussen idag.


Jag har fått så svårt att läsa på bussar nu mer. Jag sitter och lyssnar på Nick Drake och betraktar ett vackert landskap. Sträckan Sundsvall- Härnösand är dock så ful att den inte fångar en. Problemet börjar efter Härnösand, där det både är vackert och jag blir fylld av förväntan inför att komma hem till Thorsákir.


Hur jag ska få med mig allt blir problematiskt, dessutom är det byten så det blir av och på i två timmar och 30 min. *SUCK*


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards