Alla inlägg den 18 november 2010

Av Viktoria - 18 november 2010 10:01

Kenneth Branagh för mig har jag alltmer snöat in på Alan Rickman. Det bästa är att  han är så jävla sexig och det har jag aldrig med bästa vilja i världen kunnat kalla Kenneth Branagh.


Detta har lett till att jag de senaste dagarna har sett Parfymen, har sett den en gång tidigare med Jazz, men sov mig tydligen fram tills hunden gräver upp de mördades hår. Jag tycker inte att det är en lysande film, ok att se, men inte mer. Boken vill jag minnas är mycket kusligare och bättre.


Sedan såg jag Galaxy Quest som är en riktig pärla. Den insåg jag att jag också sett förut men det gjorde absolut inget att se om den. Jazz tyckte att den verkade fånig, men det är ju precis vad den skall vara.


Sonen berättade också hur han hanterar kusligheter på film, han tänker på att det bara är kulisser och sådant som man får se i extramaterial. Han är toppen den killen. Dessutom har han och Alan Rickman likadana grönbrunmelerade ögonfärg. (Den du Sandra!)


Detta får mig naturligtvis att tänka på sista boken när Prof. Snape dör...




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards