Alla inlägg den 19 november 2010

Av Viktoria - 19 november 2010 22:53

"An elephant walking along the jungle path meets a mouse coming in the opposite direction. They stop and look at each other with interest. The elephant finally breaks the silence and says, "Why are you so small?" And the mouse looks up and says, "I've not been well."


   



Mössen är särskilt för Riesling och Jeppe!

Av Viktoria - 19 november 2010 18:53

något intressant! Endel är klockrent annat ställer jag mig väldigt frågande till.


http://www.gugglan.se/kultbok.htm


Kul för den bokintresserade.

Av Viktoria - 19 november 2010 11:11

med John Le Carre's "The Secret Pilgrim" finner den tråkig och för mig totalt ointressant, skall fortsätta ett tag till.

Jeppe, om du läser, så tycker jag att du verkar ha jävligt dålig boksmak just nu! Svårt att förstå, du brukar ju ha bra boksmak (dvs. bra= min)


Såg Die Hard för ett tag sedan, det sämsta jag sett Alan Rickman i. Jag skrattade ofta för den var så löjlig.  Lite orolig för att jag börjat skratta som Homer Simpson, "hihihi", försökte att göra det nyss, men det gick inte. Kanske Homerskrattet bara kommer när jag ser löjliga filmer, ska forska i vad som utlöser det.


Ikväll blir det buss till Thorsákir och kyrka på Domsöndag (stavas det med stort D?)


Jag antar att jag får spänna på mig skidorna imorgon för att samla mer enris, önskar att jag haft glögg och en bättre bok att läsa ute i skogen.


Lägger upp en dålig telefonbild från Augusti på lillefot (jag) och lilletass (Wilma) möjligen förevigt förevigade.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards