Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Tragglar

Av Viktoria - 19 november 2010 11:11

med John Le Carre's "The Secret Pilgrim" finner den tråkig och för mig totalt ointressant, skall fortsätta ett tag till.

Jeppe, om du läser, så tycker jag att du verkar ha jävligt dålig boksmak just nu! Svårt att förstå, du brukar ju ha bra boksmak (dvs. bra= min)


Såg Die Hard för ett tag sedan, det sämsta jag sett Alan Rickman i. Jag skrattade ofta för den var så löjlig.  Lite orolig för att jag börjat skratta som Homer Simpson, "hihihi", försökte att göra det nyss, men det gick inte. Kanske Homerskrattet bara kommer när jag ser löjliga filmer, ska forska i vad som utlöser det.


Ikväll blir det buss till Thorsákir och kyrka på Domsöndag (stavas det med stort D?)


Jag antar att jag får spänna på mig skidorna imorgon för att samla mer enris, önskar att jag haft glögg och en bättre bok att läsa ute i skogen.


Lägger upp en dålig telefonbild från Augusti på lillefot (jag) och lilletass (Wilma) möjligen förevigt förevigade.


 

 
 
Natalina

Natalina

19 november 2010 12:39

fin bild :)

http://www.natalina.se

Viktoria

19 november 2010 13:10

Tack! :D

 
jeppe

jeppe

19 november 2010 15:44

Du har missuppfattat, det är du som har dålig boksmak i detta fallet!! ;)
Iof kan jag hålla med om Le Carre kan bli långrandig ibland....men just denna bok är bra sådeså! ;)....
Klart jag läser, jag läser alltid din blogg!

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Viktoria

19 november 2010 16:55

Säger som Brasse, FEL, FEL, FEL!
Jag meddelar om det skulle visa sig att du har rätt, men jag betvivlar det!

Krya på dig btw, läs något bättre än Le Carré så går det säkert i ett nafs!

 
Ingen bild

noboytoy

19 november 2010 22:17

Le Carre var länge sen jag läste..var det inte han som skrev "clownen" eller är jag ute och cyklar..?

Avundsjuk på dig som hinner läsa..jag läste väldigt mycket förr men det blir mindre och mindre av den varan.

Satsar på nästa sommar. Hela semestern ska jag tillbringa i trädgården med en god bok och ett glas vin.

Viktoria

19 november 2010 22:51

I'll join you! varsinn hängmatta, massor med böcker och ett outsinligt förråd med vin. Du kan ju be din polare Jesus förvandla brunnsvattnet till vin, det gör han säkert för din skull, jag vet ju att ni står varandra nära! :D

 
Jua

Jua

19 november 2010 23:18

Sa ni har sno daruppe nu? I Harnosand med? And, yes, I believe that Domsondag stavas med stor bokstav, gor inte typ Skartorsdag det, t ex - fast kanske inte. Love you!

http://jua.bloggagratis.se

Viktoria

20 november 2010 06:39

Vi har haft snö länge nu!
Love ya'too!

 
Ingen bild

noboytoy

20 november 2010 23:58

Haha! Det låter gutt!!

Min polare Jesus..? Vi har inte setts på länge Jesus och jag.. Aldrig, rättare sagt...

Eller menar du att vi ska bjuda in Madonnas unge hunk..;)?

Viktoria

21 november 2010 08:54

Ingen mening, madonna har tydligen bytt ut honom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards