Alla inlägg den 5 november 2010

Av Viktoria - 5 november 2010 10:54

Jag har slutat längta efter advent, jag längtar efter sommar och LJUS! Min dygnsrytm är helt fucked up, jag vaknar fyra på morgonen och tror att det är kväll kl 16.00 Undrar om jag är inställd på Moskvaklocka, eller när nu solen går upp där?


Äntligen på väg hem, jag gillar inte ens att vara i Thorsákir i mörkret, Wilma går och gömmer sig så fort jag tar på mig utekläder. Hon verkar vettskrämd för att behöva gå på längre promenader.


Fick ett ryck igår och klippte av mig håret, nu har jag en kort page, går precis nedan för öronen. Fantastiskt hur fort håret torkar.


Bestämde mig för att strunta i dreads, råkade komma ihåg varför jag bara hade dem ett år sist, det kliar i hårbotten, särskilt på mig som blir jättetorr på vintern. Har för mig att jag fick torreksem på benen och armarna förra vintern.


Jeppe om du tänker flytta tillbaka till Mali, så hänger jag på!



   VILL HA NU!

Av Viktoria - 5 november 2010 06:10

Är du allergisk, stick för fan inte in huvudet i garderoben, där katten alltid ligger och gosa med henne i 10 minuter. Ibland tänker man inte alls!


Jag har inga större problem med katter, bara om jag ska sova på en kudde där de legat, eller om jag som sagt sticker in huvudet i garderoben.  Det känns inte särskilt skönt i ögonen efter ett tag, jag kan liknade det med att ha fått sand i ögonen.


Tyvärr är jag helt under Artemis stövel, jag springer och ger henne blötfoder när hon vill ha, jag kommer som ett skott när hon lägger sig på rygg och tittar på mig, det innebär nämligen att magen ska klias. När man är på toaletten kommer hon och vill bli borstad, jag kan bara inte säga nej till henne.


Katter är så oerhört mycket bättre på att träna människor än hundar!



My Mistress




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards