Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Jazz och jag såg

Av Viktoria - 29 november 2010 07:27

"Harry Potter and the Deathly Hallows" för ett tag sen. Billigt och bra att gå på bio :D...


Bra film faktiskt, men det har nog mest att göra med att jag äntligen lärt mig första att filmerna varken är eller ska vara direkta kopior av böckerna.


MEN (här kom det)! Varför säger Ron att det är tre horcruxes' kvar? Hur kan "någon" lägga svärdet i dammen, när "någon" inte vet var de är? OSV (Jules för ovanlighetens skull är "någon" inte du den här gången, så oroa dig inte!)


Är väldigt imponerad av de tre unga skådespelarna, särskilt Emma Watson, som är helt fantastisk.


Jo och starten från Privet Drive, var osedvanligt löjlig. Varför skulle Mad-Eye stå och vinka iväg dem som om de var flygplan?  Varför skulle Hagrid köra på motorvägen?


Återkommer med ett helt inlägg tillägnat sexy Professor Snape.

Ja, hrm om jag inte har en massa gravar att utforska i Sims 3 World Adventures, vilket jag varit upptagen med de senaste dagarna. *rodnar*



 
 
Ewa

Ewa

29 november 2010 09:27

Då är jag alltså inte ensam om att Sima för att vara i min ålder alltså. Känns bra!

Det Är ju tre horrokruxer kvar! Bägaren, ormen och diademet. Harry vet hur många de var från början. Däremot tycker jag att det där med motorvägen var fånigt, men jag försöker verkligen att inte haka upp mig på det som inte stämmer. Jag försöker!

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

Viktoria

29 november 2010 10:22

Nu har du fel! Harry är också en horcrux!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards