Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Professor Snape är så jävla sexig!

Av Viktoria - 29 november 2010 10:24


Jag tror inte att någon som läser min blogg regelbundet undgått att jag och fler med mig skulle mer eller mindre offra livet för en natt med Alan Rickman.


Nu ska det dock inte handla så mycket om honom, utan Professor Snape. Jag kopierar delar ur ett inlägg jag skrev för lite mer än ett år sedan, så ni får lite bakrundsinfo.


"3. Alan Rickman fungerar inte som "the villain" han har världens sexigaste röst och jag tycker att han är allmänt sexig. Den som inte förstår vad jag menar bör kolla in någon av de mängder hyllningsvideos som finns på YouTube

t.ex http://www.youtube.com/watch?v=knyCUp3JofU eller läsande Shakespeare

http://www.youtube.com/watch?v=cw6Swr-ME40&feature=related. Detta gör att jag vill söka mig till ett tomt

klassrum på Hogwarts, slita in Professor Snape och ja, hmm. Böckerna ger mig definitivt inte den känslan.

4. I böckerna är det Sirius Black som ger mig den känslan, eller nä, det är mer en platonisk kärlek."


Skulle det så vara att någon vill läsa hela inlägget är länken här.

http://vickileh.bloggagratis.se/2009/09/16/1991910-aterkommer-hela-tiden-till/




  Detta har jag faktiskt forskat i, man skulle nästan kunna påstå att jag har en fetisch för män med stora krokiga näsor. Jag kan härmed meddela att det är alldeles SANT vad som sägs om män med stora näsor!    


Enbart dessa gör att man vill se filmerna!


 



Min favorit!




Nu har ju Severus Snape en lite hemligare bakrund som de flesta inte känner till. Bered er för att bli upplysta!


 



Mhm, självklart har han "sexy secrets"!


Jag har även lyckats hitta bevis på detta! Glasögonen, kan han vara

Harry Potter's  riktige far?


 


 


Alla sade att Yoko Ono var en häxa, eller hur?


Tål ni inte två nakna människor på en TOTALT osnuskig bild, jag då kan ni sluta läsa här.

 


Hur var det nu med näsorna?

I rest my case!

 
 
Isa

Isa

29 november 2010 13:11

Haha! Men Vicky, nackdelen är ju att mäns näsor aldrig slutar växa... Det som är sexigt idag är kanske bara stort som en elefantsnok fylld med svinborst i morgon!;D

http://isanj.bloggplatsen.se

Viktoria

29 november 2010 13:26

Öronen också! Svinborsten kan man ta bort! Man kan förresten se på min mamma att öronen växt. Näsan vet jag inte. Annars har kvinnorna, mormor, mormorsmor och mormorsmormor haft väldigt örnlika näsor. Tyvärr kan jag inte jämföra kort, eller vänta, mormorsförlovningsbild och 8o årsdagen 1981... Återkommer om det nästa gång jag varit till mamma!

 
Ingen bild

Sandra

29 november 2010 18:26

Men åhh Viktoria! Sluta! Jag har missat de där HP7 bilderna. Kommer inte behöva elda ikväll för här blev det het. Sexiga karl! Ska nog på bio i helgen. Me myself and Alan!!

Viktoria

29 november 2010 20:16

Tänk att jag visste att du skulle gilla, darling! Alan Rickman får mig att tänka på nästa inlägg!

 
Ingen bild

noboytoy

1 december 2010 00:13

Ingen risk att vi kommer att slåss om samma karl...

Jag gillar inte såna där örnnäbbar alls, hur stora fötter de än har. För det var väl det du menade;)

Insidan är viktigast men vem fan vågar chansa?

Viktoria

1 december 2010 10:05

Näsan, näsan är det!!! Örnnäbb? Alan Rickman har en karaktärsfull näsa!
Chansa, aldrig har lovat mig själv att nu är det bara stora näsor som gäller!

 
susanna55

susanna55

6 december 2010 10:32

Håller med dig Vikki, han är ursexig. Även jag faller för män med NÄSA. Manligt!

http://susanna55.bloggplatsen.se

Viktoria

6 december 2010 15:07

Yes! Tant Gud har alltid rätt!

 
susanna55

susanna55

6 december 2010 20:19

Här har du ytterligare en sexig stornäst man....Gabriel Byrne!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=g51AcR8Et-g

http://susanna55.bloggplatsen.se

Viktoria

7 december 2010 10:47

Oooh, han är så vansinnigt stilig, rösten med den lilla iriska brytningen också! Mums!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards