Alla inlägg den 6 december 2010

Av Viktoria - 6 december 2010 09:49

Inatt var det råttor överallt, Jules hade kommit hem och vi kollade på kläder i mitt sovrum, när det plötsligt kom fram en hel parad av råttor i olika storlekar. Jag blev skitförbannad på Arken som sålt mig två råttor av olika kön.


Julie och jag gjorde vårt bästa för att fånga in alla vi kunde hitta, men det var omöjligt, de smet ur buren hela tiden. Tanken var att bära ner hela skiten på Arken och skälla ut dem!


Det dök upp fler djur också, en gigantisk vädurskanin eller är Belgisk jätte? Minst ett marsvin, Wilma blev skiträdd för mängden råttor och lade sig ned och spelade död.


Jag fullkomligen avskyr att drömma, när allt är helt vanligt och sjuka saker händer. Drömmer jag otäckt annars kan jag stoppa drömmarna, men när allt är precis som vanligt begriper jag ju inte att jag drömmer.


Senare drömde jag att jag klev upp och hela världen (ja, utsikten från köksfönstret) var grön och regnet öste ner. Tanken var, NEEEJ! Tänk så halt det kommer att bli.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards