Alla inlägg den 12 december 2010

Av Viktoria - 12 december 2010 22:42

så här när jag är som en ispinne.


Varför fryser man som en hund, men svettas som en gris?

Grisar har ingen päls, borde inte de frysa mer än hundar?

Av Viktoria - 12 december 2010 19:29

den lagliga varianten. Alvedon och Rinexin, inte för att det hjälper.


Jag håller på att frysa ihjäl, därför tänkte jag nu ta farväl, tror inte att läkarvetenskapen kan hjälpa mig, annat än med barmhärtighetsmord imorgon.


Jo, näsan rinner också, läpparna håller på att torka sönder.


Det är tydligt att detta är min svanesång.

Jag önskar att den var romantisk som Anna Pavlova i "Den döende svanen"

 



eller Nils Dardels "Den döende dandyn"


 

icke så...

Av Viktoria - 12 december 2010 11:39

det började igår. Jag längtar efter min favoritavskyhelg JUL. Jag längtar efter Janssons, fräst brysselkål med blåmögelost och bacon. Julaftonmorgonens skinkmacka med hemgjord senap. Köttbullar och stekt inlagd strömming. Prinskorv, fast jag föredrar den ostekt, tror jag skall smyga in isterband också, stekta :D


Jag längtar efter farbror Lasses traditionella delikatesskorg, fylld med ostar, korvar och kex.


Jag längtar efter att bygga pussel  och spela Wii med Jazz, åka skidor i vackert väder och naturligtvis ramla mycket så att jag får skratta.


Blir lite tråkigt med tre personer, ingen Jules som är vansinnigt rolig som tomte,


Det är tur att jag inte är någon riktig julmänniska, isåfall hade det nog krossat mitt hjärta med en jul utan Jules.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards