Alla inlägg den 29 december 2010

Av Viktoria - 29 december 2010 15:19

tänk så gulligt det kan vara!

För det handlar inte om sexköp, utan tvåveckorsförhållanden. Då är det ok, eller hur?


Säkert är det lätt att köpa en oskuld också, för då blir du inte smittad, av något, eller hur?


Redan på 1700-talet när John Cleland skrev Fanny Hill, Memoirs of a Woman of Pleasure, visste man hur man fejkar en oskuld, en svamp med duvblod. Varför just duvblod har jag ingen aning om, men svampen med rödfärgad vätska används säkert än i dag för att sälja oskulder, så länge det går.


Att betala för en kropp är samma sak som att betala, för att någon ska sätta på vinterdäcken.


Jag tror dock att den som byter däck har högre timpenning än den  som säljer sin kropp.


När min bäste vän och hans pojkvän var i Pattaya blev de äcklade, de blev påhoppade så fort de gick ut från hotellet, J blev illamående av den öppna sexhandeln.

Han ångrade att de åkte till Thailand av den orsaken.


Jag vet inte vad jag skall säga om män som köper sex, annat än att de är tragiska! Hur mycket kan de lura sig själva? Har de ingen självkänsla?

Vad är det som gör att de inte klarar av en jämställd kvinna?


Ågudisdagar, ni är så jävla tragiska! Trodde jag på gud skulle jag be för er, för ni behöver det!


Vad ni än säger så finns det ingen ursäkt för ert uppförande!



http://www.expressen.se/1.2269558

Av Viktoria - 29 december 2010 13:46

men ner och upp.

Lämnade Thorsákir kl 12 åkte tillbaka 21.00

Jazz har anlänt i Gävle och jag har en HEL vecka ensam när jag åker härifrån!


Mutti, var så himla orolig, det var väl jag på sätt och vis också, men glöm att jag någonsin tänker tala om för mina barn att de inte kan, jag gör som mina morföräldrar, visar tillit.'


Tro inte att det innebär att de får eller fått göra som de vill, men inget får ett barn att växa så mycket som tillit och självständighet.


Så jag försöker skita i restriktionerna min pappa gav mig och istället säga tillmina barn att du klarar det här!


Och se på fan' de gör det, de vågar övervinna sina rädslor. Ibland tror jag faktiskt att jag är en utmärkt förälder.


Så nu har jag Jules i USA och Jazz i en Angolansk familj i Gävle. Till min glädje upptäcker de världen utan urskiljning, inget gör mig gladare!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards