Alla inlägg den 27 december 2010

Av Viktoria - 27 december 2010 13:19

ett barn och en hund. Första hunden hon inte är allergisk mot!

"Siri: Kom nu lillhunden!
Mamma: Men kalla henne inte lillhund.
Siri Men hon är ju en hund! Kom nu lillhunden!
Irma: Voff!"


Förlåt att jag snodde den, men den är så ljuvlig! Du kommer säkert att kunna tjäna massor av pengar på Irma sedan, en modern Mowgli!


Har hon inget hundnamn? Typ Karo eller Fido? Jag ska ringa och föreslå det för Siri!


Av Viktoria - 27 december 2010 12:56

Fortunes of War igår. Mammi hade visst inga skitprogram att se.

Jazz som påstår att han inte orkar se program/film utan text var ivrig kommentator från soffan där han inte såg tv'n. Det är ett år sedan han såg den sist, otrolig vilket minne barn har.


Jag mår faktiskt bättre idag, så nu är mammi sjukast av alla, I HELA VÄRLDEN!

Helt otroligt att hon lever, det borde bedrivas forskning på henne. Hon är ju av typen; om någon är döende så är hon mer döende.


Jag har fått sova ca. 7 timmar kanske tom. lite mer. Helt fantastiskt underbart, bättre än en bal på slottet!


Har problem med hur jag ska skicka Jazz till Gävle, tror han är för stor för paket (168,5)?


När ska Botnia-banan börja fungera? Då hade jag kunnat sätta honom på ett tåg här, raka vägen till Gävle. När ska tågtrafiken Härnösand-Sundsvall börja fungera? Varför åker Y-buss inte in i Gävle?


Ska ta en dusch och börja ringa.


Lilleman tänker vara borta till den 9/1, ska jag verkligen få så mycket tid själv? Jag kommer att svimma av lycka och vakna lagom till han kommer hem. Känns helt overkligt.


Funderar hur jag ska göra på nyår, vara här och Wilma behöver bara vara rädd för smällare i 15 min. Härnösand 4 dgr. av att trycka i en garderob och försöka panikspringa in så fort man går ut, för då är det ju naturligtvis alltid någon jävel som drar i gång.


Tror det blir några dagar hemma och nyår här, jag vill inte lida av att hon lider så fruktansvärt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards