Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Viktoria - 13 januari 2011 16:19

det är alltså inte Loffe denna gång utan en riktig!


And goes by the name of Artemis   Sedan jag kom igår, har hon följt mig i varje rum,  ligger och tittar på mig och vill bli kliad, slav som man är följer jag hennes kommandon till punkt och pricka.


Imorse tränade hon mig i bollkastning, det innebär att jag kastar bollen dit hon vill, annars springer hon inte efter den. Sedan sätter hon sig tittatr på bollen, då ska jag springa dit och kasta den igen. Det gulligaste var att hon plockade fram den igår när jag kom. Joho, det är säkert! När jag gick in i köket låg inte bollen vid kökströskeln, när jag gick ut låg den där.


I eftermiddag låg hon vid balkongdörren, jag öppnade och frågade om hon skulle gå ut, herregud, -10, hon har ju päls! Fröken Artemis hade inte en tanke på att gå ut, hon gick och satte sig mellan fåtöljerna istället. Jag gick efter för att med milt våld få henne att gå ut, då gick hon bakom soffan.


Lockade in henne i gästrummet, men även där kunde hon läsa mina tankar, och försvann in under sängen!


Aha, jag går in på toaletten, då kommer hon alltid och vill bli borstad! Jag tror kaklet gör att hon inte kan läsa mina tankar där! Snabbt upp med henne i famnen och ut med henne, hon utstötte olyckliga miiip, jag hädd ut na iallefall. Vänder mig om efter tio sekunder, då står hon på bordet och trycker nosen mot fönstret. Blöthjärtad som jag är släppte jag naturligvis in henne igen.


Jaktens gudinna surade i högst en kvart sedan förlät hon mig lyckligtvis!


Artemis chillar med brorsan Lucifer när de var rätt små.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards