Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Viktoria - 14 januari 2011 19:40

Jag börjar bakvägen (eftersom en del män vill ha det så).


Igår hämtade jag upp alla Tintin ur källaren, måste kolla vem dr. Müller är, för jag kom inte ihåg. Sedan kommer jag inte ihåg vad jag gjorde hela dagen, fast jag var så fucking busy.


Det började snöa och jag bestämde  snabbt att det återigen var dax att skotta så att garagedörrarna och bilen, gjorde så och körde in den i garaget, lite krångligt eftersom fönstren immade igen och var fastfrusna, nu står bilen äntligen i garaget och Farbror Lasse, puttade ner snön från taket idag, den jag inte nådde alltså.


Långt samtal med Christian, kortare med Jules, som som berättade att hon fotograferat massor av växter och djur, enkom för att ge mig. Lite Tintin på det och sedan sov jag från 12 till 7, aaah, vilken lycka!


Idag har jag inlett operation storstädning, nu tänkte jag gå ut och skotta framför huset, för att sedan avsluta med mer Tintin (Tack Riesling och Jeppe).


Så här ser det garanterat inte ut hos Jules på Hawaii!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards