Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Viktoria - 28 januari 2011 20:22

Erik Walfridsson, 28!


Erik gillar att röra om i grytan, fast bara på nätet. Stjärna som han är, har han efter 7 avstängningar på FlashBack, lyckats bli avstängd på livstid. Det mina vänner är inte lätt, det mesta accepteras där så till vida, det inte är trams, chat eller OT...


Dessutom tror jag att han ger en ganska bra bild av flashbacksnyggona med 3 meters kukar (eller är de längre?).


"Men han har inget behov av att provocera på samma sätt i vanliga livet, när han möter människor ansikte mot ansikte.
- Det finns ingen anledning att göra människor upprörda. I verkligheten får det också en konsekvens, inte att man blir slagen på käften eller liknande, utan att det faktiskt är en människa. Det är något man distanserar sig ifrån på nätet."

 

Det viktiga är att bli bekräftad, få uppmärksamhet, genom att vara elakast!

Vår Erik är inte bara ett riktigt snyggo, här är också en patetisk feg liten skit.

 

Jag är vääääldigt nyfiken på vad som kommer att hända nu, när han gått ut med namn och bild i Expressen... Karma?

 

 

http://www.expressen.se/nyheter/1.2308896/han-mobbar-anonymt-pa-natet


Av Viktoria - 28 januari 2011 18:01

En riktig, riktig tonårsfylla! Eller jag är inte säker på att jag är full, nu mår jag bara illa och hela kroppen är i något slags konstigt uppror. URK!


Först drack jag Cherry Brandy (superäckligt) då testade jag Maraschino (vidrigt) och tillslut rom (smakade hemkört och som tvättsprit luktar).

Då mådde jag så illa att jag avstod från Punschen...



Alltså, jag är tacksam att bli uppvaktad (iförskott),   men ge mig hellre en skurborste eller vad som helst, bara inte choklad.

Nu känns det som att det börjar gunga i magen också...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards