Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Näthatets inte längre så anonyma ansikte.

Av Viktoria - 28 januari 2011 20:22

Erik Walfridsson, 28!


Erik gillar att röra om i grytan, fast bara på nätet. Stjärna som han är, har han efter 7 avstängningar på FlashBack, lyckats bli avstängd på livstid. Det mina vänner är inte lätt, det mesta accepteras där så till vida, det inte är trams, chat eller OT...


Dessutom tror jag att han ger en ganska bra bild av flashbacksnyggona med 3 meters kukar (eller är de längre?).


"Men han har inget behov av att provocera på samma sätt i vanliga livet, när han möter människor ansikte mot ansikte.
- Det finns ingen anledning att göra människor upprörda. I verkligheten får det också en konsekvens, inte att man blir slagen på käften eller liknande, utan att det faktiskt är en människa. Det är något man distanserar sig ifrån på nätet."

 

Det viktiga är att bli bekräftad, få uppmärksamhet, genom att vara elakast!

Vår Erik är inte bara ett riktigt snyggo, här är också en patetisk feg liten skit.

 

Jag är vääääldigt nyfiken på vad som kommer att hända nu, när han gått ut med namn och bild i Expressen... Karma?

 

 

http://www.expressen.se/nyheter/1.2308896/han-mobbar-anonymt-pa-natet


 
 
susanna55

susanna55

28 januari 2011 23:27

Tycker han verkar störd. Tror han att han är utvald på något sätt att "utveckla" andra människor som han inget vet om. Självgod liten skit!

http://susanna55.bloggplatsen.se

Viktoria

29 januari 2011 06:42

Verkligen! Satt och funderade igår på om jag kommer att få lite näthat nu, han googlar säkert sitt namn. Bring it on, säger jag bara!

 
Ingen bild

noboytoy

29 januari 2011 09:47

Nu ska jag säga sanningen om Erik, eftersom han tycker att folk ska gilla läget när han gör det.

Erik är för det första ful som stryk. Han är för fet och borde gå ner minst 30 kg. Påstår att han är 28 år men ser ut som 45. Börjar redan tappa håret för fan. Han lider troligen av komplex över att ingen vill ha honom, varken tjejer eller killar. Troligen är han inte så välutrustad mellan benen heller. Om han ens ser sin lille snopp för den tjocka magen..

Därför ägnar han hela sitt liv åt att ventilera ut sitt förakt för sig själv, på andra. Detta kallas projicering. De dåliga egenskaper han själv har, överför han på andra.

Detta är vanligt bland psykopater som inte har mental förmåga till självgranskning. Allt är alla andras fel. Alla andra är sämre människor. Ingen kan mäta sig med psykopaten. Trots att psykopaten är den som har grava mentala störningar.

Erik vågar naturligvis inte konfrontera folk i verkliga livet. Detta eftersom han är den värsta sorten av fega ynkryggar till män.

Erik är förmodligen en anhängare till mansnätverket med Stolle-Pär och Bull Pilling. En sån där ful och fet jävla antifeminist och kvinnohatare. Erik slår främst och mest på de han anser vara svagare än honom själv. Kvinnor, barn och djur. Då känner sig Erik som "the man".

Utan att inse att den svagaste, mest patetiska och minst mänskliga varelsen är han själv.

Erik är ett odjur och borde låsas in så att han får tid att granska både sitt undermåliga intellekt och också sin skeva självbild.

Sen borde han börja träna istället för att sitta framför datorn och odla alla dubbelhakor.




Viktoria

29 januari 2011 12:03

WORD!

 
Shed Light

Shed Light

29 januari 2011 11:42

Först tänkte jag att det var ju modigt att våga träda fram och ge näthatet ett ansiket. Men sen insåg jag att han har fortfarande inte begripit något. Han försvarar fortfarande sitt enorma hat och har fortfarande samma stora ego. Och är empatistörd helt klart.
Det kanske ska betraktas som en sjukdom, näthatet. Intressant är också att det alltid är kvinnor som får klä skott, i detta fallet en kvinna i en ytterst känslig situation. Jag blev fruktansvärt upprörd när jag läste om hur han behandlat en kvinna i sorg. Förmodligen är han sexuellt frustrerad också och har en sjuklig blyghet för kvinnor. Det här hatet, var främsta objekt är kvinnor, måste ju ha någon orsak. Jag tycker han verkar var en otäck människa och oroar mig för hans hund, han borde nog inte ha någon.

http://shedlight.bloggplatsen.se

Viktoria

29 januari 2011 12:04

WORD!

 
Ingen bild

Sandra

29 januari 2011 14:14

"Det finns ingen anledning att göra människor upprörda. I verkligheten får det också en konsekvens, inte att man blir slagen på käften eller liknande, utan att det faktiskt är en människa. Det är något man distanserar sig ifrån på nätet. "

Det här citatet från upplysar-Erik visar ju hur intelligent han är. Eller rättare sagt vilket fegt patetiskt kräk han är. Vågar man inte säga det till en människa rakt upp och ner i deras ansikten ska man inte skriva det heller. Då håller man käften. Att sen dölja sig bakom en dator och hävda att det inte är människor visar ju bara att han har ingen empati.
Sen. Vad är han för ny Jesus som vill upplysa människor. Om vad? Hans åsikt? Hur elak man kan vara på nätet?
Ehh ska inte ens orda något mer. NTB och Shedlight har redan sagt det så bra.
Ät skit och döö kan jag ju skriva, eftersom det inte är en människa vi pratar om? Eller? *suck*

Viktoria

29 januari 2011 18:41

WORD!

 
Maria

Maria

29 januari 2011 23:38

Puh! Tur att jag aldrig har varit där, för det här verkar ju helt sjukt!!
Skönt att du törs skriva öppet - det får du en prick i himlen för! Och du, får du någon skit för det här så är vi många finns här för dig!
Jag förstår att jag inte begriper hälften av vad som hänt/händer, men nätmobbing, psykopater och annan skit är jag alldeles för van vid...

Kram på dig!

http://quovadis.bloggplatsen.se

Viktoria

30 januari 2011 05:19

Jag vet att ni finns där för mig! :D
Annars vet jag inte vad någon skulle kunna säga för att såra mig?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards