Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Köpa sex

Av Viktoria - 31 december 2010 11:48

när jag skrev det inlägget var det någon som inte gillade det, någon som självklart var anonym. Någon som inte behärskade svenska särskilt väl för uttalandet är tämligen oklart. Eftersom tre också kan hänsyfta till mig Shedlight och Sandra.


"hahah

Torsdag 30 dec 05:16

ni är riktigt komiska måste jag säga.. tycker synd om er alla tre, tycker mest synd om din son Viktoria."


Att mina barn lär sig respektera andra, gör att det är synd om dem, särskilt Jazz, om jag förstått det rätt alltså.?  Tydligen är respekt inget man skall lägga vikt vid, särskilt inte om man har pojkbarn. Jag undrar om "hahah" tycker att man skall lägga vikt vid motsatsen?


Kunde inte låta bli att gå tillbaka till;

http://www.expressen.se/1.2269558

För jag visste att där skulle finnas riktigt jävla dumma kommentarer;

"Jag tror inte det är så många som måste köpa. Jag tror hellre de väljar att köpa. Jag upplever asiatiskorna mer trevliga i sängen än europeiska kvinnor oavsett åt vilket håll jag betalat (om jag nu har betalt)"

Ok, väljer att betala, det är sååå jävla kul att göra av med pengar? Hur är man mer trevlig i sängen? Mer tillmötesgående? 


"Jag köper aldrig sex. Den dag jag inte kan tända en kvinna ska jag gå i sexide. De som köper, gör det hellre än att trycket exploderar på oönskat sätt. Ventil krävs t denna urkraft.


En berättelse f de svenska kvinnor som med guldglitter och lyx prostituerar sig inom äktenskapet och som hycklande överför sin egen försäljning på de kvinnor som öppet säljer sex i Asien.

Jag satt i loungen på Htl Shangri-la i Singapore. En lokal skönhet serverade kaffet. Försiktigt började hon samtala privat och chockades av ”att min fru inte kunnat hålla mig kvar” som ho uttryckte det. Vi kom in på prostitution. Jag var svenskt dum i skallen och frågade ”Förarktar Ni också de kvinnor som säljer sig”. Hon blev bestört och svarade: ”De offrar sitt liv för att deras småsyskon uppe i bergen ska få utbildning. Hur skulle jag kunna förakta ett sådant offer?”
 


Jag skämdes djupt o tänker på detta på banketter då jag hör brilliantdekorerade panelhöns raljera över osmakliga horor i Asien."


Här är det ambivalent, skribenten köper aldrig sex, men försvarar sexköpandet för att det innebär inkomst och därav försörjning. Jag säger som i förra inlägget dessa "filantroper" kan stödja på annat sätt än att köpa kroppar! Jag har aldrig hört kvinnor "raljera" över osmakliga horor, däremot har jag hört dem raljera över männen som köper dem! 


Samme skribent tycker också att;

"Vinklad feministisk artikel. Charterbolagens start o senare succé är Sexturism. Utan den hade vi aldrig haft denna resebyråmassa. Redan på 60 talet reste svenska kvinnor t Benidorm, Riccione, Costa del Sol för att bli uppvaktade, betala för drinken och ”gå med på” sex med en läcker strandraggare. Sen kom exotiska reggaeöar i Västindien m Bermuda o Dominika. Sen Gambia o Grekland. Mängder av 60-70talsbarn i Sverige har växt upp utan fäder av sexturismen på dessa stränder. Skillnaden mell mäns sexresor t Asien o kvinnors dito t ovan nämnda platser är, att män ärligen erkänner sex som sitt mål m resan medan kvinnor reser för att ”ärligen koppla av ….och se vad som händer”. I båda fall är målet heta nätter i ljum mistralvind o grannen därhemma lufsar runt utan att behöva ondgöra sig öv vad som pågår ..om det hade skett hemma.

Så snälla feministiska o androgyna reportrar som känner sig utkonkurrerade; låt oss vara maskulister för ett ögonblick i evolutionen så att 1+1 blir 2 o inte 1,5."


Självklart är det dumma feminister som skriver skit.

Det är inte "mängder" av barn som kommit till genom ligg med utlänska män, men visst finns de.

Skillnaden är att kvinnor inte köper sitt sex, skillnaden är att där kan man faktiskt tala om "semesterförhållanden!


Avslutar med en i mina ögon klockren kommentar, som jag hoppas att åtminstone 1 av dessa idioter tar till sig;


"Om ni hade lika mycket fantasi i sängen som ni har när det gäller att försvara ert ömkliga utnyttjande av fattiga småtjejer, så skulle ni kanske lyckas bättre med de svenska tjejerna..."

 
 
susanna55

susanna55

1 januari 2011 14:53

Åhh Vad bra skrivet, både av dig och den du citerar!!! Har slagits i två dagar med idioter på Wendela som förespråkar analsex. Gå gärna in via min blogg så får du se det sista. Gott Nytt År förresten!!!!

http://susanna55.bloggplatsen.se

Viktoria

1 januari 2011 17:55

Gott Nytt År!

 
Ingen bild

noboytoy

2 januari 2011 11:15

Underbart citat som får med det mesta!!

De kroppsöppnings-köpande männen som försvarar sitt beteende med att de "hjälper" den prostituerade med försörjningen kan ju lika gärna sticka till henne några hundralappar och gå därifrån...? Eller hur menar man att man "hjälper till" när man kräver motprestation?

Och det värsta är ju att dessa män inte bara köper vuxnas kroppsöppningar att runka i. De köper också barns. Till och med väldigt små barns.

Och för barnen skulle jag kunna skjuuuta ihjäl några hundra gubbäckel och gladeligen ta mitt straff.

Viktoria

2 januari 2011 11:29

De skulle kunna lägga pengar i Frälsningsarmens Håll grytan kokande, som säkert upplåter sängar till prostituerade, för att de skall ha någonstans att sova. Det finns organisationer som hjälper prostituerade ur prostitutionen. Skolor för flickor för att de skall kunna välja en annan väg. Det finns så otroligt mycket man kan göra istället för att "hjälpa" genom att köpa kroppar!

 
Ingen bild

noboytoy

2 januari 2011 11:18

Och så vill jag hylla en mamma som Vikki som förbereder sin son till att bli en man som kan fungera i ett modernt samhälle och som har lärt sig respektera andra människor!

Viktoria

2 januari 2011 11:25

Ah, tack! Du gör mig jätteglad!
Min son kommer säkert att kika i porrtidningar och se en och annan porrfilm, nyfikenhet hör till ungdomen. Jag hoppas att det inte blir någon vana...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards