Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Viktoria - 15 augusti 2010 18:56

så där så att det känns i hjärtat. Två dygn och 5 timmar, är visst det mesta mitt modershjärta tål. Nu ser vi på Amazing Race och chattar på Facebook.


Lillhjärtat har det inte så illa, han hittade 11 kronor, när han städade mormors bil, vilket han naturligtvis fick betalt för. Inatt spelade han tv-spel med mammas hyresgäst till kl. 1 och spöade grundligt skiten ur Brynäs låter det som!

Av Viktoria - 15 augusti 2010 14:18

bästa vän som ligger hopkrupen på en stol brevid mig!


Wilma!   Hon fyllde 7 år den 6/5 och kan som synes posera perfekt!


  Att hoppa upp på saker när hon blir tillsagd är inga problem!   Wilma är gift med Lucifer, Jules katt, iallafall påstår min son det. Här ser vi det lyckliga paret dela den äktenskapliga sängen.   Wilma räcker ut tungan åt hanhundar, hon gillar dem inte ens när hon löper, Jules och jag tror att hon är lesbisk. Kanske accepterar hon Lucifer bara för att han är yngre, katt och kastrerad?


Hon hoppar upp på vad som helst när hon blir tillsagd!



 

Grym på klä ut sig till Professor Sybil Trelawney!




Hon har ett fantastiskt minne, glömmer ingenting tillskillnad från mig som lägger ifrån mig koppel överallt och får improvisera med nyckelband och annat.


  NEEEJ, upptäckta!     


Lucifer tittar undrande på Wilma och undrar vad de ska göra?


 

Om Lucifer är äkta maken så är Freja flickvännen!


  Wilma chillar, hon har två lägen, av och på som de flesta Jack Russel Terriers.

Utan en fast och konsekvent hand samt massor av aktivering kan de bli riktigt förfärliga!

Får de ta ledningen gör de, det i ett nafs, jag har medvetet tränat henne att följa mig, det är hon som ska ha koll på vart jag är inte tvärtom. Jag kan också ta hennes märgben utan att hon protesterar.


Nu vid sju års ålder kan jag äntligen lämna henne utanför affärer, mina barn har kunnat göra det hur länge som helst.


Världen skulle se bättre ut om alla var lika ärliga, kärleksfulla och trofasta som Wilma!

Av Viktoria - 15 augusti 2010 12:00

sonen till mormor. Att ha en ständigt uthungrad tonåring i ett hem utan fungerande kylskåp är en omöjlighet. Sedan dess har jag och Wilma bara skrotat runt och njutit av det underbara vädret! Jag skäms nästan för hur mycket jag älskar att vara ensam och slippa barnansvar, det var länge sedan sist.


Imorgon kommer de från Maskinservice för att titta till mitt kylskåp och då blir det snart utbytt, jag längtar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards