Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Viktoria - 22 augusti 2010 18:14

utsatt för häxjakt från Expressens sida. Denna häxjakt ska bero på att han för fram obehaliga "sanningar". Han påstår att barn inte far illa av "intergenerationellt" sex.

De tar inte skada alls. Detta anser han sig bevisa i sin egen forskning.Han likställer incest med andra föräldramaktsituationer, t.ex dop, där barnet inte är tillfrågat.


Hans forskning är intressant, där förklarar han att fler män än kvinnor utsätts för våld i förhållanden. Att kvinnor utsätts för dödligt våld tar han överhuvudtaget inte upp.


Trafficking är inget problem, siffrorna ör överdrivna. Kvinnor har en naturlig fallenhet för prostitution och allt är feministernas fel. Så fortsätter han sida upp och sida ner på ett i mitt tycke osamanhängande sätt när han hela hoppar tiden hoppar mellan ämnena.


Jag tycker att han verkar totalt vansinning och det är skrämmande att han arbetar som mellanstadielärare!

Av Viktoria - 22 augusti 2010 16:21

i mitt nya kylskåp! Det är så vackert, ibland kan jag inte hålla mig, utan måste öppna och titta in!


Saknar ma petit Julie som är "On the Road" och försörjer sig som gatumusikant. Jag brukar aldrig önska att jag var yngre, men nu är jag faktiskt lite avundsjuk på henne!


Rädd för att ta kort imorgon, jag avskyr att bli fotograferad.


Önskar att vägbygget i Härnösand var klart snart, måste gå omvägar hela tiden för att komma dit man ska.




Av Viktoria - 22 augusti 2010 09:15

för Jazz, så den här är för dig!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards