Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Viktoria - 29 augusti 2010 19:47

såg Toy Story 3 idag. Så underbart roligt, Jazz skämdes för att jag inte kunde sluta skratta åt "Mr. Potato Head" som tortilla. Eller då blir det väl "Mr Tortilla Head"?


Det var skratt hela tiden faktiskt utom på slutet, då det blev väldigt spännande och jag väldigt orolig (jupp, jag erkänner, jag är ett FÅN). All barnfilm, borde vara så här bra!


Das war alles, från vad som verkar blivit en filmblogg, jag får skärpa mig!

Av Viktoria - 29 augusti 2010 09:12

före sängen igår. Jag hittade "Don Juan De Marco" när jag höll på att sortera mina dvd-filmer. Faktum är att jag hittade en massa filmer som jag inte sett.


Konstigt?


Njä, jag vet inte, man går på COOP och handlar, letar lite bland 3 för 99:- och vips, hittar man filmer man vill se. Kommer hem och har inte tid för tillfället, sedan glömmer jag bort dem.


Jag hade egentligen inte tänkt se hela, men den var så bra att jag blev tvungen.

Johnny Depp var fantastisk i vanlig ordning. Marlon Brando och Faye Dunaway, två skådespelare som jag aldrig riktigt förstått meningen med, var lika så.


Det jag fann mest märkligt var att Marlon Brando's ansikte var så stiligt, trots hans stora kroppshydda.


Det är tur att jag inte är bättre än att jag kan ändra mig! SnyggSandra, du missade en skön filmkväll igår eftersom du envisas med att stanna i Lapphelvetet!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards