Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Viktoria - 28 augusti 2010 19:27

hon är kvar i Gbg. om några dagar far hon vidare till Malmö och sedan Danmark. Vet inte när jag får se henne igen.


Jazz ska sova hos en kompis, så jag och Wilma är mol allena och vet inte riktigt vad vi ska hitta på förutom att gå iväg med diverse skit till återvinningen (partynissar som vi är).


Bäst vi går nu annars somnar jag nog där jag sitter.

Av Viktoria - 28 augusti 2010 16:55

"The Queen" med en som vanligt enastående Helen Mirren, precis lika enastående som i "Elisabeth I".


Undrar vad den kommer att bringa för sjuka drömmar inatt?

Av Viktoria - 28 augusti 2010 10:05

Janne "Loffe" Carlsson! Jag kallar honom stalker för, sist så söp han mig dyngfull.

Det gjorde han inte inatt, han kanske lärde sig från "sistens" att inte hålla mitt whiskeyglas konstant påfyllt.


Istället fick vi barn, en son. Det var en väldigt märklig händelse, för jag var aldrig gravid. Eller så var jag det utan att veta om det och det var därför han inte bjöd på dricka?


Förlossningen var ännu märkligare! Det var en säng där det låg, en alldeles grå alienaktig människa. Jag, Loffe och två läkare var där. Jag vet inte riktigt varför, men jag lyfte bort huvudet och där låg en liten pojkbäbis.


Förmodligen tappade jag bort sonen, för sedan när jag var utomlands var han inte med. Jag vet inte riktigt var vi var, ett ställe dit det åker en massa turister med pengar som lokalbefolkningen inte fick ta del av. Jag visste nästan, nästan var jag var och tänkte att jag måste googla på det när jag vaknar.


Loffe hade en jättelik yacht i hamnen men vi hälsade bara, jag gick omkring inne i stan endast iklädd ett badlakan och kunde inte hitta någonstans att klä på mig, det var ju folk överallt.


Drömmen slutar med att jag och Kenneth Branagh halvligger på en soffa på en restaurang, äter isglass (inte särskilt god) och diskuterar Shakespeare (på engelska). Han iförd en stålmannendräkt och jag med mer normala kläder...


Loffe, varför??? Jag förstår inte, vart kommer det ifrån?


Sista delen kan jag förstå bara bra saker i den, fast stålmannendräkten var lite märklig. I mina ögon är Kenneth Branagh en superhjälte utan att behöva vara övertydlig!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards