Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Viktoria - 20 augusti 2010 19:57

Hell Fire med Johnny Depp, Robbie Coltrane och Heather Graham. De två första underbara i vanlig ordning, HG inte övertygande i vanlig ordning... Förutom henne en ok film!






Aktuell  än idag! Tyvärr!

Av Viktoria - 20 augusti 2010 13:08

Jag är verkligen förkrossad. Jag har kommit på att jag sett "Blade Runner" och den var bra!


Jag hoppas verkligen att du kan förlåta min lögn, annars lägger jag ner bloggen!

Hoppsan, nu ljög jag visst igen!


Vissa straffar Gud direkt, det var nog min lögn som hade sönder både kylskåp och spis min lögn! Hoppas den (vilken gud/gudinna det nu än är som är ansvarig) har accepterat min offentliga avbön nu!

Av Viktoria - 20 augusti 2010 11:50

det nya KYLSKÅPET! Jag är överlycklig!


Kylskåpskillarna kom precis i rätt tid för; jag har slagit sönder den stora plattan på spishällen!  Blev grinfärdig och förbannad och ville bara sparka på något!  Dessutom tokorolig att spisen inte skulle gå att använda alls. På den punkten blev jag dock lugnad, jag kan använda de andra plattorna och ny spishäll ska beställas, så snacka om att de kom i rättan tid!


Detta hände, jag har ett gammal måttkaraff i tjockt glas. Den har en mass olika markeringar runt om, så man kan mäta vätska, mjöl, mannagryn, ärtor, massor helt enkelt  Hittade den på en loppis för några år sedan, 10 kr tror jag, löjligt billig då.


Hade diskat den och ställde in den i skåpet där kom på något annat och vickade till. Antar att den stog still en sekund, för jag hade släppt och "fått ner händerna". Naturligtvis försöker jag fånga men hinner inte riktigt, den studsar istället på min handled. Jag hör glas som går sönder och tänker FAN, för jag gillar den väldigt  mycket. Tittar ner och till min förvåning ligger den hel på diskbänken, den (jäveln) har alltså studsat från min handled till spishällen och vidare till diskbänken.  Det var från stora plattan på spishällen krasert hördes.


Jag har kollat lite priser och de verkar gå på en 6-7000kr. Så den (jäveln) är numera SVINDYR!


I'm not a happy girl at the moment!


Dessutom barn, glöm fredag den 13:e det är fredagen den 20:e man skall passa sig!!!

Av Viktoria - 20 augusti 2010 07:19

nej, förlåt! Harry Popper kondomer skulle det vara!

Se mer här!


http://www.telegraph.co.uk/culture/harry-potter/7953878/Harry-Popper-condoms-sued-by-Warner-Brothers.html


Skulle du köpa? Jag är intresserad, inte för att jag behöver dem (som mitt liv ser ut) snarare för att det är så roligt!


Jeppe, eftersom jag vet att du läser min blogg, vad skulle du säga om en kvinna drog fram dem?



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards