Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Jag har en stalker,

Av Viktoria - 28 augusti 2010 10:05

Janne "Loffe" Carlsson! Jag kallar honom stalker för, sist så söp han mig dyngfull.

Det gjorde han inte inatt, han kanske lärde sig från "sistens" att inte hålla mitt whiskeyglas konstant påfyllt.


Istället fick vi barn, en son. Det var en väldigt märklig händelse, för jag var aldrig gravid. Eller så var jag det utan att veta om det och det var därför han inte bjöd på dricka?


Förlossningen var ännu märkligare! Det var en säng där det låg, en alldeles grå alienaktig människa. Jag, Loffe och två läkare var där. Jag vet inte riktigt varför, men jag lyfte bort huvudet och där låg en liten pojkbäbis.


Förmodligen tappade jag bort sonen, för sedan när jag var utomlands var han inte med. Jag vet inte riktigt var vi var, ett ställe dit det åker en massa turister med pengar som lokalbefolkningen inte fick ta del av. Jag visste nästan, nästan var jag var och tänkte att jag måste googla på det när jag vaknar.


Loffe hade en jättelik yacht i hamnen men vi hälsade bara, jag gick omkring inne i stan endast iklädd ett badlakan och kunde inte hitta någonstans att klä på mig, det var ju folk överallt.


Drömmen slutar med att jag och Kenneth Branagh halvligger på en soffa på en restaurang, äter isglass (inte särskilt god) och diskuterar Shakespeare (på engelska). Han iförd en stålmannendräkt och jag med mer normala kläder...


Loffe, varför??? Jag förstår inte, vart kommer det ifrån?


Sista delen kan jag förstå bara bra saker i den, fast stålmannendräkten var lite märklig. I mina ögon är Kenneth Branagh en superhjälte utan att behöva vara övertydlig!



 
 
Ingen bild

Sandra

28 augusti 2010 22:20

*skrattar så hon kiknar* Du är för underbar =D

Viktoria

28 augusti 2010 22:53

Vaddå? Jag kan väl inte rå för vad jag drömmer?
Det var en analys jag efterfrågade, inte ett skratt!

 
baraenjeppe

baraenjeppe

30 augusti 2010 15:36

hur många ggr sa Loffe "HÖ HÖ" i drömmen?

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Viktoria

30 augusti 2010 17:46

Jag tror faktiskt inte det, men jag är inte säker. Jag kan väl inte ha den dåliga smaken att få barn med någon som säger "HÖ HÖ"? Hoppas jag!

 
jeppe

jeppe

30 augusti 2010 19:05

Loffe säger ALLTID hö hö...även i drömmar!

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Viktoria

30 augusti 2010 19:32

Var du där?

 
jeppe

jeppe

31 augusti 2010 00:06

men loffes första ord när han föddes var hö hö...har du ngn gång sett ngn film eller "underhållning" med denne "gigant" där han inte säger hö hö var tionde minut?
Har svårt att tro att om din dröm var längre en tio minuter att han inte körde "hö hä" även då ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Viktoria

31 augusti 2010 12:13

Kan det vara att det var så förväntat med
"hö hö" att jag inte lade märke till det?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards