Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Dagen idag....

Av Viktoria - 7 januari 2011 07:54

Psykiatriker

Apoteket

Handla

allt detta i nollgradig snöstorm, yippie!

Olivoljeinbackning innan min hårbotten torkar bort.

Borde ringa vårdcentralen om mina öron som gör att jag sover så dåligt, men sömnbristen gör att jag inte vet om jag orkar.

Sjunka ihop med en bok eller film och något att äta.

Jaha, det var den fredagen, låter lagom kul?


Fan, jag vill gå på krogen, flörta som fan, bli flörtad med som fan  och bli dyngpackad som fan!


Tog mig samman och ringde vårdcentralen, himmel jag ringer dit så ofta så kanske jag kommer att lära mig mitt mobilnummer snart. Ahh, borde ladda med pengar också, telefonen alltså...


 
 
Ingen bild

Sandra

7 januari 2011 11:28

Jag ska försöka komma ner snart till ett Härnösand nära dig och pimpa dig :)

Viktoria

7 januari 2011 12:59

Gör det, när du och Selmis hittade André åt mig var det fantastiskt, synd att det inte fungerade på grund av att det var för nära psykopatulf. Vet du att han brukade åka förbi och kolla om Andrés bil stod där, sedan ringde han och talade om vad vi gjort i sängen, huruvida vi inte var klara och skällde mig för otrogen?
Otrogen efter 1.5 år?

 
Isa

Isa

7 januari 2011 12:42

Hej vikkigumman och tack för att du upplyste mig om att det var fredag. För i min lilla lalla-värld var det minsann en tråkig onsdag idag. Det vet jag bestämt eftersom det var tisdag igår och måndag i förgår. "Men lilla stackars vikki, hur förvirrad är du nu då?" tänkte jag lite överlägset då jag läste. Sedan kom osäkerheten smygande och Jimmy bekräftar: Det ÄR fredag! Jösses.
Tack nr 2: För receptet, ska göra godis hela eftermiddagen för då jobbar den glupske Jimmy. Och tänk, jag hade alla ingredienserna hemma! Flört kommer här, om än i torraste laget: ;)
Hoppas att du piggnar till, om inte annat så frammåt natten?

http://isanj.bloggplatsen.se

Viktoria

7 januari 2011 13:01

Ahh, det där med dagar är knepigt, jag brukar också ha väldigt fel på dem. Tur man kan kolla tidningarna på nätet!
Ah, så det var egentligen Jimmy som tiggde om chokladrecept igår? Det förklarar saken, för du äter ju inte sådant, ELLER HUR?

 
Ingen bild

noboytoy

8 januari 2011 11:53

Vikki: om du vill bli flörtad med så räcker det nog att du åker till affären...det behövs ingen krog för det;)

Viktoria

8 januari 2011 14:22

Joho, jag blir mest överkörd av kundvagnar på affären. Är jag dålig på att flörta?

 
Ingen bild

Sandra

9 januari 2011 10:40

Gjorde han? Fast något i mig blir inte förvånad över det!! Ska försöka få med mig Semlan. Hon var ju upp förra sportlovet till storskogen. Vem hade trott det :)

Viktoria

9 januari 2011 12:03

Sjuka människor gör sjuka saker! Alla jag var inlagda på psyk med var betydligt friskare än honom. Fast det är ju inte förvånande heller.

Har Semlan hämtat sig än?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards