Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Hurra, hurra, hurra!

Av Viktoria - 7 januari 2011 13:01

Jag har fått en remiss till öron i Sundsvall och ska dit på måndag! Fick världens gulligaste läkare ochså han kallade mig FLICKAN! Och absolut inte på ett nedlåtande sätt, bara gulligt. Det värmde mitt flickhjärta som fyller 40 om exakt en månad! När vi kom till hans rum hade han mysbelysning ett tänt ljus och adventsljusstake i fönstret, tittade i mina öron och de har inte blivit bättre, big surprise there!


Han undrade vad jag arbetade med, så jag sa att jag var sjukskriven för min bipolaritet och har väntat på att FK, ska ordna något i 1.5 år. Då sade gulledoktorn

'FK, prata inte om dem, jag jobbade som FKläkare i 30 år men sade upp mig för tre år sedan när reglerna ändrades. Jag kunde inte arbeta kvar på de premisserna, de är varken etiskt eller moraliskt försvarbara för mig!'


Innan träffade jag min psykiatriker från när jag var inlaggd i S-vall. Hon är också hur gullig som helst. Visste exakt hur de varit de senaste veckorna med mina öron och att de är beronde på sömnbrist jag känner mig så håglös, inte att det är något fel på min medicinering. (tror jag)

En kram fick jag innan jag gick också :)


Efter att ha handlat på LIDL, lyckades jag sätta mig i snön (så går det när man ska gå jättesmala stigar i uppförsbackar) Efter fem minuter kändes det som om jag kissat på mig, det var mindre roligt. Funderar på om jag skall ta och sätta min lilla kalla flickstjärt i ett varmt bad eller bara hoppas att den värmer upp sig själv.

 
 
Ingen bild

noboytoy

8 januari 2011 11:54

Det man ger får man ofta tillbaka.

Därför tror jag att det är du som är gullig..

Viktoria

8 januari 2011 14:19

Åh. tack! Du är gullig du med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards