Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Äntligen!

Av Viktoria - 23 januari 2011 15:59

Jag har fått VIP-kort på vårdcentralen, det innebär att nästa gång jag skall dit hämtas jag i Limo med gratis bar, färska rosor och valfri chaufför, den förste jag väljer blir Stephen Fry!


Jag fick inte bara VIP-kort, jag fick en ny antibiotikakur också, eftersom varknölen sitter så illa till vid ögat och att jag haft den i en vecka.


Det var ju egentligen imorgon jag skulle komma tillbaka, men eftersom det började rinna från bandaget, ringde jag och fick träffa en läkare.


Blir en massa motion, alla dessa promenader, tur att det blir limo i fortsättningen ;D

 
 
Ingen bild

Sandra

23 januari 2011 20:06

Stephen Fry? Fel fel fel! Alan Rickman så att ni kan sitta där bak och hångla efter du varit hos läkaren och sippa lite champagne. Eller antibiotika. Ni får välja =D

Viktoria

24 januari 2011 01:40

Dumbo! Jag sparar på honom! Eftersom jag besöker vårdcentralen en gång i vecka, eller som nu varannan dag, behöver jag inte spara särskilt länge...
Lovar att det blir mer än hångel ;)

Sandra hur ska vi kunna träffa nya karlar när Alan Rickman är vårt ideal? Det verkar stört omöjligt?

 
Maria

Maria

23 januari 2011 23:41

Hoppas verkligen att det ingår färska jordgubbar och dyr choklad! Det kan man behöva på en sådan färd!! :P

Skämt åsido.. hur mycket antibiotika ska de behöva pumpa i dig... Låter som att du har en jäkla massa otur... :(
*KRAM*

http://quovadis.bloggplatsen.se

Viktoria

24 januari 2011 01:36

Självklart ingår färska jordgubbar, ett helt fat med uppskuren frukt faktiskt och MYCKET dyr choklad!

Jag bad att slippa antibiotika men läkaren såg ingen annan utväg, tyvärr.

Kram tebax!

 
Ingen bild

Sandra

24 januari 2011 06:06

Största frågan är ju vem av oss får honom. Den andra måste ju välja second best (vem det nu är).

Viktoria

24 januari 2011 10:27

Jag är ok med Emma Thompson också! Kan även tänka mig ett könsbyte och då blir det Stephen Fry!

Min stora passion i livet är britter med hjärna, tydligen.
Jag gillar att jag gör sådana okonventionella val, vem vill ha Brad Pitt?
Ok, en amerikan Johnny Depp, men han ligger sist på min lista...

Alltså
1. Alan Rickman
2. Emma Thompson
3. Stephen Fry
4. Johnny Depp

 
susanna55

susanna55

24 januari 2011 13:12

Sitt du och hångla med Alan Rickman, det skulle jag ha gjort, men innan du gör det är det bäst att du går till hälsokosten. Nu kommer jag och är tråkig som vanligt :-). Du behöver inhandla Holistic D vitamin för immunförsvaret, i synnerhet nu när antibiotikan ska slå ut det för att fixa din varböld. Dessutom behöver du p.g.a kuren Laktobaciller för balansens skull. Sedan kommer att vara frisk forever...nästan!

http://susanna55.bloggplatsen.se

Viktoria

24 januari 2011 14:12

Ska gå och göra det, har just kommit hem från apoteket, sitter och äter isglass och känner mig skruttig!

Tänkte väl att du har bra smak gällande män. det har inte NBT, hon kallade hans näsa för örnnäbb! Hur stavas det egentligen?) Det borde nästan vara dödsstraff på...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards