Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

Sen som vanligt,

Av Viktoria - 5 augusti 2010 18:43

jag har förhört Jules på drinkar, efter proven. Det var väl inte riktigt meningen att det skulle bli så, men jag måste ju kolla att hon kan fixa en Harvey Wallbanger!


Vi är snuskigt lika Jules och jag, vi blir mer och mer lika för varje dag. T.ex tycker hon också att Bloody Mary är förfärligt äcklig och att selleri borde förbjudas. Vi har sneda ansikten, men min näsa är snedare. Tillhör man min släkt har man en broskknöl (får man stava så Jules?) i vänster näsborre, min mormor hade det, mamma, moster Gun, jag, Jules och Jazz har det. Det är jävligt coolt och vi är jävligt stolta över vår knöl!

  24 år   18 år och båda har dreads...


Anyway, grattis till 95% och vem hade kunnat tro att kopian av fadern skulle utveckla sig till kopia av modern? Det visar på jävligt bra smak (100%) Jules!


This one is for you (and me)


 
 
Ingen bild

noboytoy

5 augusti 2010 20:37

På tal om bloody mary...
När jag och en väninna var på nattclub för 300 år sedan, så blev jag så himla törstig. Det stod en röd läskande drink på bordet framför oss som till synes verkade övergiven av dess ägare... Jag kunde inte hålla mig, öken i munnen, började halsa..det var en bloody mary, glömmer aldrig denna vidriga smak, hur kan någon tycka att detta är gott..?

 
jeppe

jeppe

6 augusti 2010 18:12

bloody mary är drinken från helvetet!
Tacka vet jag en GT eller ngn söt fruktdrink...;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

noboytoy

7 augusti 2010 09:11

GT är min favorit, går alltid hem!

Fruktdrinkar som smakar friskt, håller med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards