Direktlänk till inlägg 7 augusti 2010

Min dotter är jävligt

Av Viktoria - 7 augusti 2010 10:49

dum i huvudet, när det gäller en sak. Människan kan inte begripa det logiska i att stava vissa ord som glasstrut; glaSSStrut eller busstation; buSSStation. Jag tror aldrig vi kommer att komma överens när det gäller detta. Däremot tycker hon att det ser helt normalt ut att stava brosKKnöl med två kk. Herregud, vi är väl svenskar, inte finländare?


Hon är knäpp, jag har bildbevis!


 

Suddiga människor fattar inte logisk stavning!

 
 
jeppe

jeppe

8 augusti 2010 11:18

Kollade in dina länkar nu bakis och skakis som jag är efter konserterna i går...

Din dotter verkar inte det minsta knäpp vad gäller ngt..hennes blogg är lika bra som din, hon skriver väldigt bra..har starka åsikter(även om jag inte alltid håller med)...och verkar vara en stark ung kvinna!..du har lyckats bra där verkar det som ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Vikki

Vikki

8 augusti 2010 11:37

*rodnar* Jo, jag är jäkligt nöjd med henne förutom att hon inte kan laga mat. Fast nu när hon är utbildad bartender gör det inte så mycket, jag tänker övergå till flytande föda när hon kommer hem. Jag menar en Harvey Wallbanger är ju rena vitamininjektionen. Apelsinjuice har massor av vitaminer, Galliano innehåller nyttiga örter och vodka håller bacillerna nere, så jag kan sluta städa helt och hållet. Samma sak med GT, gin dödar bakterier och Tonic Water skyddar mot malaria, vilket kan behövas i det mygginvaderade norrland!

http://vickileh.bloggagratis.se

 
jeppe

jeppe

8 augusti 2010 12:14

GT är ju min drink ...som alltså dödar bakterier och desstuom skyddar mot malaria!

Jag har ju den största delen av släkten i västerbotten, och åker dit ca en ggn per år...så det är därmed mycket bra att jag får i mig lite tonic water...så jag inte blir mördad av myggen eller knotten i storuman ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards