Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Viktoria - 2 juli 2010 18:04

Det gjorde mig glad, väldigt glad!

Lyssnar på Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band, en favorit är den här! Av någon underlig anledning känns den som Jules pojkväns låt. Vet inte varför, den bara ÄR Ike...

Av Viktoria - 2 juli 2010 10:57

om gårdagens inlägg, men det var en sak till! Jag visade min kloke Jazz vad jag skrivit igår och undrade om det var elakt, för mycket och huruvida jag skulle ta bort det. Han svarade så här 'Nä, det är ju sant' och 'ta inte bort det'.

Av Viktoria - 2 juli 2010 09:10

Jag är förvånad över all galla jag spydde igår. Har funderat mycket över det, hur klokt det var, huruvida jag skulle radera gårdagens inlägg. Jag har inte för vana att bli arg på någon, jag tycker att jag överreagerar och börjar tänka att jag har fel. Det är förmodligen mitt största fel att jag alltid ursäktar andra människor för att undvika konflikter. Jag gör det tills jag exploderar, vilket jag gjorde igår.

Explotionen var dock inte utan anledning, jag har tagit upp ämnet flera gånger i normal samtalston. Vilket uppenbarligen inte hjälpt.


Jag mår bättre idag, har mer energi. Så tydligen var det något jag behövde. Fast jag känner mig fortfarande osäker och lite rädd. Världen går ju under om jag blir arg...


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards