Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Viktoria - 24 juli 2010 14:09

med cykeln. Luften stannar kvar, men hjulet går trögt. Anledning? Ingen aning.

Ska man inte dra åt så att det sitter ordentligt? Kan man dra åt för hårt?



Av Viktoria - 24 juli 2010 12:23

Det är jag och Jazz, jag har opererat och han har inverkat lugnande på mig (jag har alltså inte kastat verktyg, skrikit eller svurit  ). Jag har plockat bort benet på våra älsklingar. Flått benen, lokaliserat såren, lappat, och satt i hop alltihop som det var innan (hoppas jag)! Jag är så JÄVLA bra, min son är så JÄVLA bra, VI ÄR SÅ JÄVLA BRA!


Iallafall hoppas jag det, få se när Jazz kommer hem en rejäl konstgjord andning på OK/Q8. Jag glömde visst att jag flertalet gånger påtalat för honom att man inte ska ropa HEJ förrän man är över bäcken, under förmiddagen.


Angående   jag sa fitta en gång och använde inte ordet i positiv bemärkelse. Det var väldigt dumt gjort av mig. Vi arbeter aktivt på att endast använda detta ord i positiv bemärkelse här hemma. Jules försöker lära sig att säga "det är så fittigt skönt" t.ex fast som hon skrev i sin blogg för några dagar sedan är det svårt att sluta använda ett ord som svordom när man är så van vid det...


Det är till detta vi vill komma


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards