Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Viktoria - 10 juli 2010 21:07

Har försökt kolla när jag köpte den på Adlibris, men det verkar som jag köpt den någon annanstans. I allafall så är den bra och den är ännu en av mina böcker som håller på att falla sönder.


Dagen har varit förfärligt tråkig, har roat mig med att spela Pirates på Facebook och gjort ett test som visar att jag är Dr. John Dorian. Det var förträffligt att få veta!

Jag brukar mycket sällan använda mig av Facebook, men nu tänkte jag att Jules skulle uppdatera.


Det här måste vara det tråkigaste inlägg jag någonsin åstakommit. Jag ber om ursäkt!

G'natt

Av Viktoria - 10 juli 2010 12:41

Det här jävlaäckelsjödyngpölvattnet smakar SATAN! Jag mår illa, det känns som vattnets fel. Dra en vattenledning från Timrå och låt mig slippa smaken av dy. Det är ju så att man börjar fundera om man inte ska flytta tillbaka till Sundsvall även om den staden bara har positiv sak; GOTT KALLT VATTEN ÄVEN PÅ SOMMAREN!


 

Av Viktoria - 10 juli 2010 07:23

upptäckt i Nobelprisklass!!! Det är ett år sedan idag jag började blogga.

Mycket märkligt...





Första inlägget!
10 juli 2009 10:27

Ok, här börjar mitt bloggande, jag skulle skriva om livets mysterier och lösningen på dessa, tyvärr så ligger mina barn i sängen och skriker äggäggäggägg, de vill tydligen ha äggmacka. Att inte kunna koka ägg när man är 12 och snart 18 kan det kvalificera dem för Guiness rekordbok?

Säga vad man vill om dem, de är iallafall väldigt snälla och gulliga när de sover.


  



Av Viktoria - 10 juli 2010 05:46

åker till Barcelona idag. En månad utan henne, lite konstigt, lite oroligt och kul för henne. Kul för mig också, jag är glad att hon ser sig om i världen, att hon prövar sina vingar, som säkert håller alldeles utmärkt! Jag har fullt förtroende för att hon kan ta hand om sig själv.


Nu ska jag skaffa Scypekonto, så att vi kan kommunicera. Jag hoppas dock att hon inte kommer att ha särskilt mycket tid till det. Det vore ju förfärligt om hon bara satt framför datorn och var olycklig!


Jules, 'La Sagrada Familia' är ett måste! Jag vet att du gillar Dalí så 'Salvador Dalí Museum i Figueres skulle säkert vara trevligt att besöka. Nu ska inte jag sitta och räkna upp en massa sevärdheter för du kommer säkert ha fullt upp, men snälla försök se någonting! Försök också att se lite katalansk musik. Sätt dig i en kyrka och insup stämningen, tänd ett ljus för familjen (vet ju aldrig om det fungerar) Dumt att jag skriver det här eftersom du har för vana att aldrig göra det jag tycker...


Du är redan saknad!  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards