Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Viktoria - 11 juli 2010 19:29

om det inte är i lag förbjudet att ha så tråkigt som jag har det? Är det inte det, så borde det vara det.


Dagen har varit spännande i så motto, att jag fått en liten sticka i pekfingret. Den var som sagt liten och kändes inte alls förrän jag försökte få ut den. Den kändes inte särskilt mycket då heller. Det blev inget blodbad, ingen amputation och jag tror inte att det blir någon blodförgiftning heller.


Dagens undring; VAR kom stickan ifrån?


Alltid undring; Vem fan är det som fyller köksskåpen med urdiskade glas- och plastburkar?


Jaha, nu blev det just mer spännande. (Var det någon som sade; man ska vara försiktig med det man önskar?) Jazz kom just hem med skrubbsår på knä, fot och armbågar. Det på knäet är en RIKTIG skönhet, vet inte om jag någonsin sett ett så imponerande skrubbsår. Avsluta dagen med att leka doktor hade jag kunnat vara utan...

Av Viktoria - 11 juli 2010 15:07

efter ett rejält åskväder, som rensar den kvalmiga luften. Jag vill ha rikligt med regn!


I Härnösand byggs det för fullt, nya vägar som måste tillkomma pga. Botniabanan. Det är ju inte så dumt, men under tiden är det fullt med tillfälliga vägar. I en Kuststad som Härnösand blåser det mycket, därför är det sandstorm mer eller mindre hela tiden, eller ett bättre ord är kanske dammstorm. Smhi lovar regn ikväll och i natt, jag hoppas de har rätt. Förmodligen hoppas jag för mycket.


Jazz och jag slog vad igår, han trodde på Tyskland, jag på Uruguay. Hade han rätt skulle han få ha min dator hela dagen. Han hade rätt, men åkte och badade med en kompis istället.


Idag ska vi göra samma sak. Jag håller på Holland, det har jag redan sagt. Hoppas att jag får ändra mig för bläckfisken Paul säger att Spanien ska vinna. Har han rätt avundas jag Jules i Barcelona. Upplevelsen jag hade på Roskilde 1992 när Danmark slog Tyskland i EM-finalen var himmelskt underbar. Stämningen går inte att beskriva, särskilt inte lyckovrålet som hördes över hela Roskilde när matchen var över Danmark och stod som vinnare.


Oj, jag har visst varit ung och haft roligt en gång i tidernas begynnelse, jag också!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards