Direktlänk till inlägg 11 juli 2010

Jag undrar

Av Viktoria - 11 juli 2010 19:29

om det inte är i lag förbjudet att ha så tråkigt som jag har det? Är det inte det, så borde det vara det.


Dagen har varit spännande i så motto, att jag fått en liten sticka i pekfingret. Den var som sagt liten och kändes inte alls förrän jag försökte få ut den. Den kändes inte särskilt mycket då heller. Det blev inget blodbad, ingen amputation och jag tror inte att det blir någon blodförgiftning heller.


Dagens undring; VAR kom stickan ifrån?


Alltid undring; Vem fan är det som fyller köksskåpen med urdiskade glas- och plastburkar?


Jaha, nu blev det just mer spännande. (Var det någon som sade; man ska vara försiktig med det man önskar?) Jazz kom just hem med skrubbsår på knä, fot och armbågar. Det på knäet är en RIKTIG skönhet, vet inte om jag någonsin sett ett så imponerande skrubbsår. Avsluta dagen med att leka doktor hade jag kunnat vara utan...

 
 
Monica Kvammen

Monica Kvammen

12 juli 2010 15:53

Klart du får länka till min sida :) Jag ska be min dotter lära mig hur man ska göra för att länka. Jag har liksom tummen mitt i handen då det gäller datorer. Får jag länka till din med?

Jag har suttit och läst i din underbart ärliga blogg. Och jag fastnade vi det här inlägget, efter att ha läst många. Jag har oxå dagar då jag tycker att mitt liv är helt händelselöst....just nu är en sådan tid. För mig beror det på att jag dragit mig undan för eftertanke....tror jag. Men ändå är den inre rösten där o viskar: Gud va tråkigt liv du har. Men sen och andra sidan, så vet jag, att när jag har perioder av en massa händelser i livet, så kan jag finna mig att längta efter lugn och ro -skrattar- Ja det är verkligen aldrig svart eller vitt.....rätt eller fel.... Det bara är....verkar det som ;)

Kramisar på dig

http://monicastankar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards