Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Så jävla dåligt

Av Viktoria - 29 juli 2010 16:42

att homopar inte får visa sin kärlek till varandra offentligt. Förstår inte varför det skulle vara mer stötande, än när heteropar gör det! Kärlek är vackert, inte skrämmande eller farligt, kärlek är det enda det behövs mer av i världen!


Guide till tjejsex, köp  Aftonbladet Plus.

Dumma i huvudet som kvinnor är, måste de ha guider till kroppar som ser ut som deras egna, till skillnad från män som tydligen har guiden till njutning för kvinnor inpräntat i kuken hjärnbarken...


Stackars människor som levde före alla guider, hur visste de vad de skulle göra? De måste ha lidit svårligen.


 
 
Ingen bild

Sandra

29 juli 2010 18:26

Love is the reason we're here.

 
Bea

Bea

29 juli 2010 19:57

Uppenbart är att flertalet av mina älskare har missat guiderna. Hehehehehehe!
Fast ärligt talat, om jag skulle bli lesbisk skulle jag nog kanske tjuvkika i en guide. Precis som jag önskade hade funnits när man började sexa till det med killaran i ungdomen. Skönt att man inte behöver fundera.
Eller....med tanke på hur länge jag varit singel skulle jag kanske behöva en nybörjarguide. :O

http://aretsmama.bloggplatsen.se

 
Vikki

Vikki

29 juli 2010 20:07

Misstänker att jag skulle behöva en nybörjarguide också. Vet knappt vad som är upp och ner på en man längre, om de har nått' upp och ner överhuvudtaget eller om det har någon betydelse?

http://vickileh.bloggagratis.se

 
jeppe

jeppe

29 juli 2010 21:13

Fattar inte heller varför homosexuella inte skulle på samma premisser som mig som är heterosexuell skall kunna visa sin kärlek, obegripligt att folk blir störda att lesbiska eller bögar kramar varandra...

grattis säger jag...det har hittat rätt och är kära, det är vackert...!

Vicki// upp på oss män är det stora huvudet...som skall tänka logiskt...ner är det mindre huvudet som inte tänker lika logiskt...;)

Jag blev oxå som man störd över den guiden...tror inte de kommer publicera " du som är bög, här har du en guide för hur du gör"...jag gissar att denna "guide" är mest för oss män....dvs..."porrfilmsklyshan" att två snygga kvinnor alltid vill ligga med varandra, och två snygga män vill ligga med de två kvinnorna...







http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

noboytoy

30 juli 2010 13:02

Om man störs, så beror det antagligen på att man själv har för mycket fördomar..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards