Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Viktoria - 4 oktober 2009 19:41

för mig och Jazz. Undrar om han kommer att växa upp till en helkroppstatuerad ung man för det? Hans mormor skulle avlida om hon inte redan gjort det. Jag anser att det är viktigast att han blir en rak, ärlig, omtänksam och kärleksfull man. Är han glad och nöjd är jag definitivt det!

Av Viktoria - 4 oktober 2009 11:55

skriva ett blogginlägg, har jag ingen aning om vad jag ska skriva om. Det blir en okänd resa som man får följa med på och se vart den landar.

  Det har regnat massor och nu är det typiskt Härnösandsväder, jättedimmigt, inte regn men dimman är så tung att man blir blöt ändå. Typiskt höstväder vid havet.

  Freja längtar ut i vätan eller så kände hon bara för att duscha håret under vattenflaskan. Möjligt att hon fortfarande längtar efter en kaninmake och bestämde sig för att tvätta håret, ifall att han skulle komma förbi. Möjligt att hon sover skönhetssömn nu och drömmer om Honom ,(stort H naturligtvis) lite så där mitt livs novellaktigt.

  Det är glasspinnar överallt här, jag har funderat lite smått på att bygga en Notre Damereplika av dem. Har dock en svag aning om att det inte kommer att bli mer än en fundering.

  Lyssnade ut "Harry Potter and the Philosophers Stone" inatt, vilken gudomlig röst Stephen Fry har, den är en fröjd att lyssna till. Jag kommer helt säkert att börja på "Harry Potter and the Chamber of Secrets" idag, mest bara för att jag vill höra hur han kommer att låta som Professor Gilderoy Lockhart.

  Bokligt läser jag "Lasher" av Anne Rice, vilket är fortsättningen på "The Witching Hour". Jag har alldeles för mycket jag vill läsa nu.

  So many books and so little time... Jag längtar särskilt efter Austen och Dickens, klassiker som alltid återkommer.

Det känns faktiskt som de står och skriker på mig från bokhyllan!

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards