Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Viktoria - 26 oktober 2009 09:41

Frank Andersson. Jag drömde att jag goch en gammal kompis till mig var och köpte sushi i Sundsvall. Jag frös jättemycket och var insvept i ett gammalt täcke utan påslakan. 

Täcket var dock rentvättat tack och lov.


(Det här täcket finns på riktigt. Det är avskyvärt, Wilma brukar ligga på det när hon löper, så det är ganska fullt med blodfläckar, dessutom föll Jules sänglampa på det en gång och brände hål i påslakanet och täcket. Undrar vad det är med löptiksblod? Sitter som berget.)

 

Iallafall så kände jag Frank Andersson, jag har ingen aning om hur men vi var väldigt goda vänner. Han var som en kamin så det var väldigt skönt när han höll om mig (varulvsvärme från "New Moon" antar jag) . Höll om mig hela vägen hem till grinden in till Rådhusgatan 32 B, 4tr där min vän bodde nu. Kändes så tragiskt att det var någon annans lägenhet nu.


Analys;


1. Jag hade sparkat av mig täcket.

2. Jag fick på mig täcket och Wilma kröp ner brevid mig.

3. "New Moon" Jacobs kroppshetta. Därför blir jag varm i drömmen.

4. Frank Andersson, gammal brottare, stor som ett hus. Blir min svenske Jacob, eftersom pojksolingen som syns på bilderna från filmen inte är något för mig, jättesöt absolut, men barnarov är inget för mig.

5. Frank Andersson bor eller har bott i Sundsvall.


Analys 2;


Jag är inte riktigt klok. Frank Andersson, det är sjukt, riktigt sjukt!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards