Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Viktoria - 3 oktober 2009 18:29

är rätt kul... Jag har spelat Majong Days och efter varje avklarad dag får man ett litet citat, jag fick just den här pärlan... "The lovely thing about being forty is that you can appreciate twenty-five-year-old men more" Colleen McCullough. Grejjen är att jag läste fel jag tyckte att det stog 25 year older men. Då hade jag varit med helt, eller säg 10-15 år äldre män. Vad 17 ska jag med en 25-åring till? Jag har ingen aning! Förmodligen vet han inte vem Jimmy Carter, Ola Ullsten eller Karin Söder är. Han har aldrig sett "Vilse i pannkakan". Han vet inte vad kalla kriget var eller växte upp och trodde att det skulle utspela sig i Sverige, mitt mellan Nato och Warzawapakten. Han har inte druckit orangeröd Trocadero. Han har inte köpt Päronsplit för att få samlarbilder. Han kommer inte ihåg Olof Palme för han var 2 år när han dog. Ja jisses, inte vill jag ha en 25-åring!

   Jules och jag diskuterade Hugh Laurie (Dr House) och kollade på gamla avsnitt av Fry&Laurie på YouTube hon tyckte han var skitsnygg när han var ung, jag tycker han är skitsnygg nu. Brad Pitt har blivit snygg nu, Tom Cruise kommer aldrig att bli det (har han lyft sig btw) Jag gillar inte bildsköna gossar, jag tycker Prince Charles blir bara snyggare och snyggare. Hmm, jag har ovanlig smak, kanske. Kungen är ju också en man som bara ser bättre och bättre ut för varje år som går. Ju mer jag tänker efter är nog 25-år äldre vad jag vill ha. Jag kan dock inte låta bli att undra hur det blir då, jag kommer ju inte ihåg, Cubakrisen, mordet på JFK, månlandningen eller när Sverige tog VM-silver i fotboll.


Oscar Wilde, jättesnygg...

Av Viktoria - 3 oktober 2009 16:22

Isglass och rooibos samt alvedon och rinexin. Jag har fått jäkligt snyggt röd clownnäsa som är härligt narig och lite småsprucken. Lederna värker, fast de gör de ju annars också, så det är inget nytt.

  Mest ligger jag och grisar mig i sängen, läser när jag orkar, lyssnar på Harry Potter när jag inte orkar och slumrar.

Jag har också lyckats bita mig i tungan när jag åt en godis, så nu svider den så där härligt.

  Livet är förjävla underbart, eller hur?

Av Viktoria - 3 oktober 2009 10:16

är tydligen spanjorer! Det har 15000 kvinnor från 20 länder bestämt.

  Jag undrar lite hur den undersökningen gått till?

Har de haft sex med alla från de deltagande länderna? Var alla länder i hela världen med? Fascinenerande! Jag blir verkligen nyfiken! Vad händer med ett land som t.ex Mali, som har väldigt få turister? Tänk om älskare från Mali är de bästa älskarna? Det är bara ingen som vet det, utom möjligen kvinnor från Mali, fast har de något att jämföra med? Kanske inte ens de vet om det?

  Svenska älskare är tydligen dåliga, för de blir färdiga alldeles för snabbt. Engelsmän är lata i sängen och tyskarna vann sämste älskare, för de luktar illa. Tydligen är det "something rotten in the state of" Germany.

  Vad händer med en engelsk man som växer upp i Tyskland? Blir han både lat och illaluktande då? Eller en spanjor som växer upp i England, blir han lat men bra?

  Ah, so many questions and so few answers!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards