Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Viktoria - 23 oktober 2009 18:48

och drog ut i skogen ner till älven. När vi svängde av strax för Hammarsbron, stängde jag av "Harry Potter and the Goblet of Fire" och sade: hemma! Jazz, höll inte med. Han fattar ju ingenting den lilla räkan...

Större delen av tiden ägnade jag åt att göra upp eld, det är riktigt blött ute nu! Skönt att kunna gå i mörkret och hitta och att ha en vit hund att följa, så man inte kliver av från stigen!

Av Viktoria - 23 oktober 2009 12:02

dörren. Träffat min samtalsterapeut, tagit ut medicin, handlat på Arken till Freja och Wilma. Tog med en rönnbärskvist till Freja. Kände mig tvungen att kolla om hon verkligen gillar rönnbär. Vad händer, hon kastar sig över de kvarvarande rönnbären på kvisten. Deduction; Freja är ingen räv.

   Ewa, vet du om dina marsvin gillar rönnbär?

Nu blir det packning och hämtning av reseburarna till Freja och Wilma. Det här blir Frejas 3:e bussresa, jag hoppas att den går lika bra som den första.

  Jag vet att Wilma längtar efter Artemis, Freja mindre så. Alla utom Jazze längtar till landet, nu blir det öppen eld och pinnbröd. Yippie!


See ya´in Thorsákir!


     

     


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards