Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Viktoria - 15 oktober 2009 21:08

Åh, jag kan inte vänta till nästa torsdag, vad ska jag ta mig till? Så sjukt, så roligt.

  Hela familjen har suttit hopkrupna i soffan och kollat och vi är förstummade, Izza är kvar! Ändock, säga vad man vill, hon gör bra tv. Nu önskar jag mig en date mellan Izza och Bobbys mamma, det skulle bli RIKTIGT bra tv!


So Long, and Thanks for All the Fish! Nu går jag och Wilma på uträttabehovtur!


Av Viktoria - 15 oktober 2009 15:25

Håller på att göra om lite i vardagsrummet, får se hur det blir. Annars är det ju bara att fortsätta?

  Att jag orkar, jag är förvånad! Jag har lust att experimentera, jag får ideér och det är så skönt. Jag är lite mer jag igen. Fan, det kanske finns en framtid trots allt!

  Håller på att trimma Wilma she's not happy, ryggen och ena sidan är klar. Svansen sparar vi till sist, den är Wilmas problemområde. Hon vill förmodligen spara ut till en yvig colliesvans. Gulligt blir det, hon ser så valpig ut när hon "utan hår".


Snart blir Wilma välvårdad och inte som på den här bilden...  


Förresten såg vi idag att någon brutit av hornen på renen som Wilma "posar på"

Varför ska folk vara så jävla dumma?


  

Av Viktoria - 15 oktober 2009 11:45

Igår tänkte jag hur skönt det skulle vara att ha någon att dela sitt liv med. Gå på promenader, hålla handen i höstsolen, dricka te och kura ihop sig med under täcket.

  Jag och Jules tittade på Uppdrag Granskning, sedan tog vi en kvällspromenad med Wilma. Då utspelar sig följande

konversation;


"Jag vill ha ett förhållande" säger Jules.

"Va, det ville du inte förra veckan"

"Öh, nej"

"Förresten det ville du inte ens i måndags när du satte och fyllde i listor för brinnande livet"

"Nä men nu när det är höst vore det mysigt"

"Jag tänkte precis på samma sak idag" sade jag.


Min dotter och jag, "Great minds think alike"!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards